Lufthansa og 747-8i

Economy her vil vel bli sånn ca som på A380 vel

Hvordan er det i forhold til de gamle 747'ene til LH, spesielt i bredden?
Jeg har tatt det en gang i 11 timer i Economy, og det er forhåpentligvis det nærmeste jeg kommer tortur i min livstid.

Ingen anelse, ikke prøvd Economy-produktet til LH på long-haul i annet enn B744. Ikke spesielt trivelig nei.

Vil tro det oppleves bedre, med PTV og AVOD. Plassen aner jeg ikke

Hvordan er det i forhold til de gamle 747'ene til LH, spesielt i bredden?
Jeg har tatt det en gang i 11 timer i Economy, og det er forhåpentligvis det nærmeste jeg kommer tortur i min livstid.

Hvis Seatguru er til å stole på, så er det 17" i bredden på 380 og 17,5" på 744. Litt smalere altså, men det kan jo være forskjellig fra hvordan det oppleves i virkeligheten. Pitch er oppgitt til 31" for begge flytypene. Høres trangt ut. :crowded

Lufthansa brukte også en 748i for å frakte Tysklands landslag til Polen. (Bilde LH Facebook)

457775_10150937068174004_1736150249_o.jpg

Har sett en rapport fra F-klasse også, tror det var på FT. Skal prøve å få somlet med til en rapport fra F på torsdag.

Da ligger Bangalore inne som tredje destinasjon for 747-8i fra 13/9. Maskin nr tre er også planlagt levert i løpet av august

747-8 er en veldig behagelig maskin og LH sin nye c klasse seter er veldig bra. Trolig de beste jeg har prøvd, men de virket faktisk litt smale.

Back