Mhum. Blir å sløse bort et par timer på å drømme seg bort litt nå. Sao Paulo til 3.500, ser at man kan få hoteller nede nede i 3.000 kr. 10 dager i Brasil for 6.500, omtrent det samme som til Kreta det. Men hva med Caracas?
Da blir det Sao Paulo (trolig videre til Rio) fra 1. til 12. oktober!!!!!!!!!!!!!!!! :lol::lol::lol::colgate::colgate:
Litt fram og tilbake, men sørget i alle fall å få reise via München, slik at jeg fikk A340-400, ikke 747 via FRA. Det var ikke så veldig mange grønne seter igjen på utreise, torsdag 1. oktober, men på returen mandag 12. så det ut til å være flust med seter ledig.
Jeg overrasket meg selv - og vi endte faktisk med en langhelg i Dubai i november til 2500 kr. t/r. Behagelige flytider med dagflighter begge veier, utreise via Frankfurt med 747-400 og hjemreise via München med A340-300. Ca. 10 timer reisetid begge veier Oslo-Dubai. Hadde jeg hatt tid, skulle jeg gjerne gjort som deg AirbusTero og dratt til Brasil.
Hvordan velger man seter? Vi ble forhåndsplassert.
Å, forhåndsplassert? Jeg fikk tre alternativer på den siste siden før betalingen: Vindu, midtgang eller "velg fra kart". Mulig dette er forskjellig fra destinasjon til destinasjon da. Litt rart.
Forsøkte akkurat en Dummy-booking til DXB på noen tilfeldige datoer i November, og man kan fint velge sete selv. På skjermbildet etter der man legger in navn/adresse osv, rett over der man legger inn kredittkortet, kan - som AirbusTero nevner - velge Aisle, Window eller Seatmap.
Det gikk litt fort i svingene så jeg trykket bare på vindu - og la ikke merke til muligheten for setekart. Dermed ble vi plassert på to forskjellige steder - men får sende dem en mail og fikse det sånn at vi får sitte sammen.