Lufthansa med nye tilbud

Mhum. Blir å sløse bort et par timer på å drømme seg bort litt nå. Sao Paulo til 3.500, ser at man kan få hoteller nede nede i 3.000 kr. 10 dager i Brasil for 6.500, omtrent det samme som til Kreta det. Men hva med Caracas?

Da blir det Sao Paulo (trolig videre til Rio) fra 1. til 12. oktober!!!!!!!!!!!!!!!! :cool::cool::lol::lol::lol::D:p:colgate::colgate:

Litt fram og tilbake, men sørget i alle fall å få reise via München, slik at jeg fikk A340-400, ikke 747 via FRA. Det var ikke så veldig mange grønne seter igjen på utreise, torsdag 1. oktober, men på returen mandag 12. så det ut til å være flust med seter ledig.

Last edited:
Jeg overrasket meg selv - og vi endte faktisk med en langhelg i Dubai i november til 2500 kr. t/r. Behagelige flytider med dagflighter begge veier, utreise via Frankfurt med 747-400 og hjemreise via München med A340-300. Ca. 10 timer reisetid begge veier Oslo-Dubai. Hadde jeg hatt tid, skulle jeg gjerne gjort som deg AirbusTero og dratt til Brasil.

Hvordan velger man seter? Vi ble forhåndsplassert.

Gratulerer med Dubai-bestilling!

Å, forhåndsplassert? Jeg fikk tre alternativer på den siste siden før betalingen: Vindu, midtgang eller "velg fra kart". Mulig dette er forskjellig fra destinasjon til destinasjon da. Litt rart.

Forsøkte akkurat en Dummy-booking til DXB på noen tilfeldige datoer i November, og man kan fint velge sete selv. På skjermbildet etter der man legger in navn/adresse osv, rett over der man legger inn kredittkortet, kan - som AirbusTero nevner - velge Aisle, Window eller Seatmap.

Det gikk litt fort i svingene så jeg trykket bare på vindu - og la ikke merke til muligheten for setekart. Dermed ble vi plassert på to forskjellige steder - men får sende dem en mail og fikse det sånn at vi får sitte sammen.

Last edited:
Men det var noen gode priser her, 3500 til Sao Paulo kan en ikke klage over, det er vel det Norwegian tar for en vei en søndag hjem fra Nice.:rolleyes:

Det er 300 kr mer enn DY tar for utreise til Varna i Bulgaria 20. juni! :rolleyes: Og ganske nøyaktig det samme som DY tar for en utreise tiil Split 18. juni!!

Back