Lufthansa First, A346 og A388

Nydelig rapport, og slett ikke for lang! :)

Ser du etterlyser kaldere fly. Da skulle du vært med på min tur med CO AUA-LGA på lørdag. Der var det bånn guff på air-condition'en, og neppe mer enn 17-18 grader i kabinen. Ikke ideelt når passasjerene kommer fra en karibisk øy. Jeg måtte frem med vinterjakken, og var plutselig veldig glad for at den ikke var pakket ned!

Nydelig rapport, og slett ikke for lang! :)

Ser du etterlyser kaldere fly. Da skulle du vært med på min tur med CO AUA-LGA på lørdag. Der var det bånn guff på air-condition'en, og neppe mer enn 17-18 grader i kabinen. Ikke ideelt når passasjerene kommer fra en karibisk øy. Jeg måtte frem med vinterjakken, og var plutselig veldig glad for at den ikke var pakket ned!

Først av alt, flott og utfyllende rapport fra spennende fly, kabiner og destinasjoner. Når det gjelder flytemperaturer synes jeg generelt sett det er kaldt ombord i fly, men jeg er syltynn så mine meninger er kanskje ikke så representative for det "brede lag" av flypassasjerer...

Blir det noe rapport fra JNB og EZE.....?

EZE har jeg ikke vært, men JNB ble det. Rapport kommer når jeg får tid...diskusjoner om "hvordan drive et forum" har tatt all overskuddstid så da ligger 2-3 TR på vent samt en drøss bilder.

Jeg og venter spent på TR fra JNB. Blir kjekt å lese hvordan din opplevelse av LH og A380 på First var.

Har noen nye TR på gang selv, LX, TG og TK på First, EK A380 på First, TG business til Myanmar

Men som Discus sier, kommer når en får tid

Jeg og venter spent på TR fra JNB. Blir kjekt å lese hvordan din opplevelse av LH og A380 på First var.

Har noen nye TR på gang selv, LX, TG og TK på First, EK A380 på First, TG business til Myanmar

Men som Discus sier, kommer når en får tid

Nå er jeg nysgjerrig altså......Har dere fått tid ? ;) :p

Fantastisk TR. Den fikk meg til å tenke på om jeg noen gang får eller kommer til å ta meg råd til å reise på noe annet enn økonomi.

Hei,

Veldig bra rapport :)

Jeg ble litt forvirret her.
Koster ikke tur/retur til Asia 180 000 poeng da? Det nevnes 100 000 i begynnelsen av rapporten her...

Og hva er det med at United gir 100 000 poeng når en kjøper 50 000...
Var det et tilbud akkurat på den tiden?

Takker for oppklaringer :)

Andreas

Hei,

Veldig bra rapport :)

Jeg ble litt forvirret her.
Koster ikke tur/retur til Asia 180 000 poeng da? Det nevnes 100 000 i begynnelsen av rapporten her...

Og hva er det med at United gir 100 000 poeng når en kjøper 50 000...
Var det et tilbud akkurat på den tiden?

Takker for oppklaringer :)

Andreas

US tar 100 000 poeng for F fra Europa til Nord-Asia med *A. Andre selskap har andre summer for uttak.
United? Det står US i rapporten.
Tilbudet kommer med jevne mellomrom. Ørten rapporter fra folk som har benyttet seg av dette.

Back