Lufthansa award seter borte?

TommyL

Trangsynt
Hei!

Jeg følger en del med på ledige award seter hos Lufthansa, spesielt FRA og MUC til NYC og IAD. Opp til 180 dager er det vanligvis mye ledig i C, og jeg ventet på å bestille to stykker i til NYC i oktober. Bruker ANA kontoen i KVS tool.

Men i går (eller dagen før) skjedde det et eller annet. Nesten samtlige ledige C seter til NYC/IAD er borte. Y er tilgjengelig enda. Dette er sjekket ved å søke på Lifemiles, og det er samme problemet der.

Noen som vet hva som er skjedd? Hvorfor har LH fjernet C award space nesten helt? Er det et IT problem? Kommer de tilbake tro? Noen som har opplevd det samme?

US DM kunder som brukte opp milsene sine før overgangen til One World kanskje?

Kan jo være de nullet dem ut for å slippe å styre med det under streiken også .. Heller bruke ressursene der de sikkert trengs bedre.

Det må ha vært noe sånt...håper de kommer tilbake etterhvert. Det skjedde bare plutselig, mellom to søk. Mener det var i går ettermiddag.

Ja, da gjelder det tydeligvis bare seter til *A partnere. Samme i dag også...håper de kommer tilbake.

US DM kunder som brukte opp milsene sine før overgangen til One World kanskje?

Man fikk da ikke booket LH F på DM??

EDIT: Trodde det var F det var snakk om. Så etterpå at det var C. Da følger jeg din konklusjon.

Läste på en annan blogg att de noterat att för två dagar sen försvann alla business platser från och med sista september.

Jeg bestilte DM tur med mine siste 110 000 miles for ei uke siden.

ANA viste ledige seter OSL-FRA-LHR og OSL-MUC-LHR (ledig TG F sete fra LHR, men agenten "så" ingen av de setene.

Så jeg måtte bite i det sure gresset og fly med LX via ZRH til LHR. Ble over tre timer lengre tur til LHR, men det finnes vel noe sprudlevann underveis..................

Er fremdeles like dårlig med C seter...men i dag finner man F seter FRA-NYC hele 35 dager ut. Har de begynt å release F utover 14 dager igjen tro?

Er fremdeles like dårlig med C seter...men i dag finner man F seter FRA-NYC hele 35 dager ut. Har de begynt å release F utover 14 dager igjen tro?
Er vel ikke umulig nå som Dividend Miles-millionærene ikke kan booke det lenger. Kanskje Swiss First blir tilgjengelig igjen, det hadde vært noe! :spin

Skal senere sjekke om LH F med MP poeng . Skal snart kvitte oss med maange.
Vil rapportere, men først om vel en måned...

Back