Lounger på København/Kastrup

Sjabby

ScanFlyer Blue
Lounger på København/Kastrup

Skal en tur med Icelandair fra CPH i eco extra så har tilgang til Aviator loungen i CPH, er den å anbefale eller er det bedre å betale noen kroner for tilgang til Regus Express, Aspire eller CPH Apartment Lounge?
Jeg har vel ikke mulighet til å betale meg inn i SAS Lounge da jeg bare har innkommende SAS flight og ikke utgående med SAS..

Re: Beste lounge i CPH utenom SAS?

CPH Apartment er helt klart den bedste, men hvis du har adgang til Aviator, ville jeg nok ikke betale ekstra.

Re: Beste lounge i CPH utenom SAS?

169DKK for å slå ihjel 4 timer er vel ikke så galt :)

Re: Lounger på København/Kastrup

Ser ut som SAS i dag åpnet den nyoppussede gulloungen på CPH. Den forrige var jo mildt sagt sliten og skrek etter oppgraderingen

Ser ut som de har tatt med seg konseptet med barrista og kaffebar som på innenriks på OSL. Hvilket etter min mening er noe av det beste med den loungen

Re: Lounger på København/Kastrup

Gleder meg til å prøve den nye i CPH snart ja!

Det jeg faktisk savner mest på loungene her i Skandinavia er litt av stemningen fra flere amerikanske lounger. En stor betjent bar med sport på TV og mer "mingling" blant folket.

Her nord virker det mer som man skal "sitte alene og vente", i stedet for å slå av en prat og knytte nye kontakter og nettverk. :)

Mitt lille innspill. :)

Kim

Back