Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er kanskje en fordel for OSL at evt nye ruter dekkes med 757 i stedet for widebody pga oppstillingsplasser og gater.
Er kanskje en fordel for OSL at evt nye ruter dekkes med 757 i stedet for widebody pga oppstillingsplasser og gater
Fakta om Schengen-avtalen
De nye Schengen-landene omfatter de nye medlemslandene i EU. Det vil si Tsjekkia, Estland, Latvia, Litauen, Ungarn, Polen, Slovenia, Malta og Slovakia.
Dette hjelper vel også litt..
Får NWA "lov" av KLM til dette?
NWA klarte seg meget bra på sin rute mellom Oslo og Minneapolis-St. Paul - så bra at partneren KLM måtte stoppe dem.
DC-10 ble brukt...Hva maskin fløy de med i 99 til Minneapolis-St. Paul ?
Nja, bortsett fra Luseycaufte, leifsey and waffles er det et fantastisk springbrett med ruter derfra og inn til resten av NWA sitt rutenett, selv om MSP hadde vært å håpe på!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.