Lørdags kveld, bedre objektiv.

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Lørdags kveld, bedre objektiv.

Kjøpte et brukt objektiv i dag, det ble merkbart bedre bilder.

IMG_0008-1.jpg

IMG_0012.jpg

IMG_0028.jpg

IMG_0065.jpg

IMG_0105.jpg

IMG_0147.jpg

IMG_0183-1.jpg

Da gjenstår det å lære seg å bruke det riktig:D
Det veier en god del mer enn det gamle, så det er mye stødigere på frihond.

MVH
Stein Olsen

Re: Lørdags kveld, bedre objektiv.

Fine bilder dette....:)

Hva slags objektiv ble det, synes jeg ser at bildene ble skarpere ......

Last edited:

Skulle gjerne ha kommet tilbake for den PIAn'! Veldig skarpe og flott kontrast! Hvilket er det?

Finfine motiver og skarpe bilder! :) Nyskjerrig på hva slags objektiv du har kjøpt deg :) Og hva slags kamera har du?

Last edited:

Hei
Kjempefine bilder:):) Men den PIA er den vanlig på OSL og hvor går den til ??
Hvilken dager går den PIA fra Gardemoen + tidspunkt??

Hei
Kjempefine bilder:):) Men den PIA er den vanlig på OSL og hvor går den til ??
Hvilken dager går den PIA fra Gardemoen + tidspunkt??

PIA'n er helt vanlig på OSL - flere ukentlige avganger. Den går gjerne til Islamabad (eller bare?)- iallefall de gangene jeg har tatt bilder av det/sjekket på nettet :D
Tidspunkt varierer etter min erfaring, litt i samme grad som KAC. Jeg er ikke sikker på dagene - men én av dagene er lørdag, men den er der fast med 772 iallefall! I går så kom den vel ca kl. 18.30

PIA'n er helt vanlig på OSL - flere ukentlige avganger. Den går gjerne til Islamabad (eller bare?)- iallefall de gangene jeg har tatt bilder av det/sjekket på nettet :D
Tidspunkt varierer etter min erfaring, litt i samme grad som KAC. Jeg er ikke sikker på dagene - men én av dagene er lørdag, men den er der fast med 772 iallefall! I går så kom den vel ca kl. 18.30

Ok tusen takk

PIA fly fra OSL til ISB på lørdager, og fra OSL til LHE på tirsdager, så PIA er innom 2 ganger i uken. ;)

Last edited:

hvet du sånn cirka klokke på lørdagen??
Det vet jeg vettu. (Skrev feil, så det er tirsdager og lørdager.) Avgang fra OSL på lørdager er 20.05, og ankomst til OSL er 18.50.

Det vet jeg vettu. (Skrev feil, så det er tirsdager og lørdager.) Avgang fra OSL på lørdager er 20.05, og ankomst til OSL er 18.50.

ok tusen takk det er greit og vite når jeg skal gjernel reise til osl den 18 juli

Last edited:

Men den PIA er den vanlig på OSL og hvor går den til ??

PIA har fløyet fra Gardermoen i ti år. Først med Airbus A310 og Boeing 747-300 - og nå med Boeing 777.

Finfine motiver og skarpe bilder! :) Nyskjerrig på hva slags objektiv du har kjøpt deg :) Og hva slags kamera har du?

kameraet er en Canon EOS 350 Rebel XT, det fungerer veldig fint selv i regnvær. Det blir selvsagt ikke vått.
Objektivet er Canon EF 35-350mm f/3,5-5,6L (ultrasonic)
Det objektivet som jeg har brukt tidligere er Canon 75-300mm
Er svert fornøyd med det "nye" objektivet.

det er jo bra da :D nyere versjonen er jo 28-300 men den gamle skal være bra den! Lykke til ;) på tirsdager kommer PIA fra lahore kl. 17.00

Fine bilder, men de var kanskje litt mørke, og noen skjeve horisonter.

Back