LCH78 www.lch78.net Medlem 15 Oct 2010 #1 Her kommer noen av de bildene jeg tok på dag 1 av 3 under et opphold ved London Heathrow som jeg hadde i fjor sommer. Flyet som tok meg fra Frankfurt og til London: På tur inn til terminalen: Bilder fra Northern Perimeter Road, like nedenfor AVIS-parkeringa:
Her kommer noen av de bildene jeg tok på dag 1 av 3 under et opphold ved London Heathrow som jeg hadde i fjor sommer. Flyet som tok meg fra Frankfurt og til London: På tur inn til terminalen: Bilder fra Northern Perimeter Road, like nedenfor AVIS-parkeringa:
T TobyAllan PROFIL IKKE AKTIV 15 Oct 2010 #2 Dritt bra bilder!! Er der en del 2 på vei å ?? MVH Torben
Henshaw Galley Slave Medlem 15 Oct 2010 #3 Her var det stort og tungt! Nå som du har sagt at du var der tre dager forventer vi både del to og tre!
Her var det stort og tungt! Nå som du har sagt at du var der tre dager forventer vi både del to og tre!
LCH78 www.lch78.net Medlem 15 Oct 2010 #8 Takker for kommentarene Joda.. blir nok en del to og tre også ja
rogaland10 ScanFlyer Blue 15 Oct 2010 #10 Kjempe kjekt å se fra de store flyplassene Alle bildene falt i smak hos meg!
LCH78 www.lch78.net Medlem 16 Oct 2010 #13 rogaland10 said: PS: Flyr BA 767 fra Frankfurt til Heathrow? Click to expand... Dem gjorde iallfall det den sommeren, en daglig rundtur.
rogaland10 said: PS: Flyr BA 767 fra Frankfurt til Heathrow? Click to expand... Dem gjorde iallfall det den sommeren, en daglig rundtur.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 16 Oct 2010 #15 rogaland10 said: PS: Flyr BA 767 fra Frankfurt til Heathrow? Click to expand... BA bruker 767-300 på en del avganger på tunge intra-europeiske ruter som f.eks LHR-ATH, -FRA og -ARN.
rogaland10 said: PS: Flyr BA 767 fra Frankfurt til Heathrow? Click to expand... BA bruker 767-300 på en del avganger på tunge intra-europeiske ruter som f.eks LHR-ATH, -FRA og -ARN.