LNKKX tilbake idag med W/L

Originally posted by LN-KGL

Hehe, må nesten le - har dere enda ikke klart å feste den til en minnebrikke noen sted?

Godt at en har andre kilder :lol:

Har du vert heldigere kanskje ?

Originally posted by Leorim

Originally posted by LN-KGL

Hehe, må nesten le - har dere enda ikke klart å feste den til en minnebrikke noen sted?

Godt at en har andre kilder :lol:

Har du vert heldigere kanskje ?

Ikke egenhendig ;)

Da skal vel den ut på DY 741 TRD-OSL i morgen tidlig, og gjett hvem som skal på jobb da:-)

Et stk LN-KKX take-off fra Værnes for 2 minutt siden sett fra min terrasse :p
Lekkert!

Originally posted by MD11

Da skal vel den ut på DY 741 TRD-OSL i morgen tidlig, og gjett hvem som skal på jobb da:-)
Æ ska fly som F/o på 741, men det ser ut som det e kko æ ska fly

Originally posted by wildbird

Originally posted by MD11

Æ ska fly som F/o på 741, men det ser ut som det e kko æ ska fly

Farsken, jaja, da får vi sett den på Værnes iallefall:D

Se ikke vekk i fra at den kommer likevel Leorim. Dette kan forandre seg i morgen tidlig til og med. Men skal jobbe resten av uken så skal gi beskjed viss den kommer.

Originally posted by Vede

Se ikke vekk i fra at den kommer likevel Leorim. Dette kan forandre seg i morgen tidlig til og med. Men skal jobbe resten av uken så skal gi beskjed viss den kommer.

Stoler på deg. men er jo ganske enkelt å se denne maskinen når den står her davel :cool:

Fikk den jeg... men kvaliteten er ikke god nok til at jeg våger meg å poste..... Hadde kjøpt ny linse 5 min før, så bildet er ikke verdt å poste! :colgate:

Men bde LN-KKX og LN-RRB kom forbi terminalvinduet mitt i løpet av en 5 minutters mellomrom, fikk et ok bilde av LN-RRB iallefall... :)

Originally posted by G-COLE

Originally posted by Thomas

Originally posted by Leorim

Eg prøver igjen
Hva gjør KKX på torsdag ?

BGO-OSL-BGO-OSL-BGO-OSL-BGO-OSL-TRD

-Når på døynet er det dette vil foregå da ?
Er jo noen ankomster/avganger på en dag hehe....

Garantert hele dagen , med 4 ganger på BGO kan du vel klare å få sett den en av gangene

Kom nok ikke i dag nei. Begynner på jobb 14.00 i morgen, får håpe den kommer.

Originally posted by Vede

Kom nok ikke i dag nei. Begynner på jobb 14.00 i morgen, får håpe den kommer.

Se'kke sånn ut nei, den skal fly TRD-BGO-OSL-SXF-OSL-ALC-OSL i morgen.

Back