LNKKX tilbake idag med W/L

Noen som vet om LN-KKX er kommet ut i trafikk, og som kan legge ut morgendagens rute evnt?

Airbus 330.

Originally posted by ThomAAs

Originally posted by queso

What?!

"Britisk selskap
Norwegian har også for en kortere tid leid inn fly fra det britiske selskapet European Air Charter. Flåten til EAC består av eldre Boeing 737-200 hvor flyene er bygget i perioden 1974 til 1978."

Stemmer dette?

Første leveranse av -200 var 29/12-67 og siste var 8/8-88. Når EAC sine var bygget vet jeg ikke...

Trodde de skulle plugge øyebrynene til maskinen jeg...

Tenkte mest på om det stemte at DY har leid inn fly fra dette selskapet...så den stod parkert på fjernpark borte ved tollen her en dag... ;)

Den var smuuuud. Gleder meg til denne kommer på besøk til Sola. Men er enig at jeg skulle likt å sett winglets på et rudolf fly.

Originally posted by Airbus 330

Noen som vet om LN-KKX er kommet ut i trafikk, og som kan legge ut morgendagens rute evnt?

Airbus 330.

Om alt går etter planen kommer den inn som DY1307 i kveld fra STN.
I morgen er den så langt skedulert som:

DY1492 OSL-ORY 0705 0935 LT
DY1492 ORY-OSL 1005 1235 LT

Den kom inn fra Paris i dag, og skal ut igjen til Stn Etterpå, står den på bakken fram til 18.25 nå da eller her på osl??

Dritstilige winglets!!! men enig at de hadde kledd en maskin med vanlig DY design bedre... Nå matcher jo ikke den matte rødfargen på kroppen den friskere rødfargen på winglets`n...

Gleder meg til å se de første -800 i vanlig DY design....:D

Originally posted by Rednose

Utsatt igjen!
Skal nå ankomme som DY1303 fra STN i morgen tidlig...

Var da voldsomt mange utsettelser de har på denne da, sliter de teknisk eller?

Airbus 330.

Originally posted by FlightDeck

Kan designet på WL-ene fortelle noe om Norwegian nye design på flyene for øvrig?

Roed oeverst, hvit i midten og blaa paa bunn.....?? :2cents

Den var jo opplagt - den koden knekket jeg allerede 16 april i år, bare se

737-800_Norwegian.jpg

Dere får ha meg unnskyldt at jeg ikke da fikk vekk øyenbrynvinduene - da var det snakk om å ta over brukte -800er.

Originally posted by Vede

Å hva får deg til å tro det?

Det er helt vanlig at man ikke flagger en endring som dette før det faktisk er klart. Men nytt design blir det - eller i alle fall en komplettering av den vi har, slik at maskinene uten en stolt nordmann også kan ha noe på halen.

Maskinen er nå i drift igjen. Jeg så den på finalen til bane 27 på Værnes i dag ca. kl 14.

Back