LNKKX tilbake idag med W/L

Når hjemreisen til LN-KKX er utsatt til imorgen, er det noen som har tidene den skal fly imorgen eller blir det som oppsatt over her?

Airbus 330.

-KKX skal testfly på dagen i morgen og så kommer den forhåpentligvis tilbake som DY1319 til BGO i morgen kveld.

Originally posted by OJB

Og -KKI kommer med reklame for Krakow. Allerede nå kan den sees med Krakow titler og det kommer mer til etter hvert.

:huh: og jeg som trodde dette var en videreføring fra gamle dager når der stod
skilt ved flytrappa hvor flyet gikk:old

Originally posted by sukram

Kan noen som har mer peiling enn meg forklare meg hvorfor wingletsen er montert, mens den originale vingen fortsatt stikker ut utenfor? Skal det være sånn?

Hvis du ser nøyere på bildet vil du se at det ikke er vingen som "stikker ut" men høyderoret;)

Haha, javisst :wow: Ser det nå. Hangar.no har jo lagt ut et bilde som er rene "optisk bedrag"-fellen :p

Originally posted by MountainDew

Hvor er det blitt av spotterne i BGO? Skal si det tok lang tid å få bilder ut på forumet :old

Har gått i hi....
Mista gnisten på en måte ! ;-)

Håper gnisten kommer tilbake snart for du har veldig bra bilder!! Kanskje Kaptein C (Alex) tar turen opp?

What?!

"Britisk selskap
Norwegian har også for en kortere tid leid inn fly fra det britiske selskapet European Air Charter. Flåten til EAC består av eldre Boeing 737-200 hvor flyene er bygget i perioden 1974 til 1978."

Stemmer dette?

Originally posted by queso

What?!

"Britisk selskap
Norwegian har også for en kortere tid leid inn fly fra det britiske selskapet European Air Charter. Flåten til EAC består av eldre Boeing 737-200 hvor flyene er bygget i perioden 1974 til 1978."

Stemmer dette?

Første leveranse av -200 var 29/12-67 og siste var 8/8-88. Når EAC sine var bygget vet jeg ikke...

Trodde de skulle plugge øyebrynene til maskinen jeg...

Det bildet på hangar skulle nå ha hatt illustrasjon under seg men det er ikke kommet med ;-);)

Originally posted by SK917

Det bildet på hangar skulle nå ha hatt illustrasjon under seg men det er ikke kommet med ;-);)

Ja, det ser jo spesiellt ut med -800 winglets på en -300 (DY rapper nok ikke NB's -800 winglets ....) :old

Back