LN-SUB DC-6B

Et par bilder fra Yellowknife. Fotos Patric Jacobsson

677fb9a9641ccb970b5c0f56f153e95c.jpg


973dd23ba177ea5f74e6103a850c18c4.jpg


6ef36e5b2fb0b175e379f3622c11f72e.jpg


417955db4c2d62642ba2d0edd0e14718.jpg
 
Last edited:
I følge Flightaware er de nå 100 km øst av Island, rundt 1250 km fra Sola. Windy melder 10 knop medvind ned til Færøyene og deretter 10-15 knop sidevind hjem til Sola. Den burde vel dukke opp rett etter 1500 lokaltid.
 
Hvordan returnerer crewet til Alaska? Regner med at de må ta rutefly, men hvilken rute flyr de?

Gleder meg til å se bilder fra ankomsten!
 
Lowpass Flesland om få minutter .. deretter rett til Sola.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Jeg snakket nettopp med vaktsjefen i tårnet på Sola, han bekreftet at planen er en low pass før landing, men foreløpig ikke bestemt om det blir langs 18 eller 36.
 
Hvordan returnerer crewet til Alaska? Regner med at de må ta rutefly, men hvilken rute flyr de?

Gleder meg til å se bilder fra ankomsten!


Fløy til Alaska for en drøy uke siden.
Tok 3 dager å komme seg dit fra London.
LHR-DFW-SEA-ANC ble ruten med stopp ett døgn i Seattle.
 
Fantastisk varmet sjela. Min første flight juni 67 i mitt liv med denne damen FBU-ARN. 21 år gammel, med studentcharter til JFK med PA 707-320B.
Forsinket så de droppet FBU og sendte oss norske med BU til ARN.:8:
 
Alaska flyr til de store byene, så burde ikke være noe problem å komme seg til Seattle samme dag. Derfra flyr både Delta og Alaska direkte til FAI. Med KLM til USA burde dette gå greit.
 
Back
Top