Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
RNU er endelig reg?
Någon som vet någon status på denna?
Litt på siden men ikke helt. Finnes det noen logisk forklaring på SAS sine registreringer? Tar man f.eks de LN registrerte 737 (utelukker da ex-BU maskiner) så har de tilsynelatene drevet å hoppet frem og tilbake mellom RR*, RP* og RN* seriene. Er det de samme som deler ut vikingnavn som bestemmer reg. eller er det faktisk et system i det
Den var opprinnelig bestilt av SAS SE/DK .. men nå vil den rotere i systemet som de andre maskinene ...
Den var opprinnelig bestilt av SAS SE/DK .. men nå vil den rotere i systemet som de andre maskinene ...
Dæven det var treigt... Hvor lang tid brukte dere fra RNT til BFI i januar? 5-10min? I bil! :8:Da har RNU vært på sin jomfrutur. Den skulle gå fra Renton via Moses Lake til Boeing Field, men av en eller annen grunn droppet de Moses og gikk direkte til BFI. Flytid over åsen: Akkurat 2 timer.
Nja ... rundt timen. Men vi hadde fuelstop paa KFC/Taco Bell.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.