RGA er NG nummer 69 såvidt jeg kan se ... DY har vel 50.
Mulig det står lengre opp, men hvorfor blir ikke dette -883 maskiner hvis de kommer rett fra frabrikken, elller blir de bare leaset?
Synes det er litt kjipt av de blir -86N og ikke -883 som du nevner Dreyer. SAS er så typisk -X83, synes alle "typiske" SAS-maskiner bør ha dette. Men kanskje kostnadene er grunnen til at de leaser?
Synes det er litt kjipt av de blir -86N og ikke -883
Er det noko forskjell i spesifikasjonane utifrå leveringskoden?Ingen grunn til å ta det personlig - det er tross alt bare en leveingskode ..![]()
http://boeing-test-flights.blogspot.com/2012/04/ln-rga-b737-86n-sas-first-flight.htmlL/N 4003 C/N 39397 B737-86N LN-RGA SAS Lsd GECAS
Dep RNT 09:28 PDT ETA BFI 11:53 PDT via MWH
Call Sign BOE695 Hex Code 4787AF SELCAL ES-AL
Photo Credit: Stelios (At Renton performing ground tests)
Her er et bilde av maskina før firstflight
Jepp, samme bilde som LN-MOW postet tidligere i tråden![]()
BOE695 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Boeing Field Intl (KBFI) at 12:15 PDT heading for Grant Co Intl (KMWH) for an estimated arrival at 13:54 PDT.
Expected route: SEA J523 TOU EPH GEG PELLY
BOE695 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Grant Co Intl (KMWH) at 14:00 PDT heading for Boeing Field Intl (KBFI) for an estimated arrival at 14:52 PDT.
Expected route: GLASR GLASR8
Etter planen skal den flys til ARN den 20.april og settes i trafikk den 25.april.
Norsk eller Svensk produksjon?