LN-NOL

grindstein

ScanFlyer Silver
Er det noen som kan ta en titt inn i sinne datastyrte krystallkule for å se om LN-NOL har noen flighter ifra OSL førstkommende helg? Planlegger en spottehelg på vollen da yr.no truer med vind ifra sør å sol ifra klar himmel, med tempraturer rundt 16 tallet.

Med stooooor fare for at det blir forandret, den er faktisk satt opp på DY1044/1045 OSL-KRK-OSL samt DY1306/1307 OSL-LGW-OSL søndag 26/4.
Ingenting på lørdag, så det kan bli premieren for NOL'en.
Men som sagt, slikt har jo en kraftig tendens til å endre seg, med så lang frist.

Går på friperiode fra torsdag, så jeg kan ikke love noe. Men skal selvfølgelig gi deg et vink hvis jeg skulle oppdage den!
Begynner jobb igjen fra onsdag i neste uke.

Kommer ikveld til Sola, Tikket inn en sms her om landingsinfo
Lander rett før mørket kommer

Jepp. Den skal gå:
DY622 OSL-BGO 16:55 - 17:50
DY621 BGO-OSL 18:10 - 19:05
DY542 OSL-SVG 19:55 - 20:50
DY545 SVG-OSL 21:20 - 22:10

Intet planlagt for i morgen.

Der forsvant den gitt, ble byttet til NOE...
Men oppsatt i morgen, DY602/607/526/529 OSL-BGO-OSL-SVG-OSL.
Dvs ETA BGO 8:10, ETA SVG 10:45.
Gutta på vollen finner vel ut selv når de må være der...:)

Aner jeg en smule spydighet her? :lol:

Ellers er jo flydisponering et notorisk levende fagområde... og det gjelder alle, ikke bare DY.

Kommer kanskje til Sola i morgen. Skal fly DY526-529. Og gjett hvem som skal reise med 529 i morgen? :colgate: Vær så snill og ikke skift fly Norwegian.

DY602-OSL-BGO
DY607-BGO-OSL
DY526-OSL-SVG
DY529-SVG-OSL

God tur til RampRat også. ;) Får bare håpe det ikke blir flybytte og plutselig står NOC på gate. Da blir jeg skuffet.

Takk for det. Skal nok klare å holde meg rimelig godt oppdatert selv når jeg ankommer Sola før avreise. ;)

Back