LN-NOC pitch for forskjellige seterader

sail4fun

ScanFlyer Mile High Club
Etter en befaring i LN-NOC i går konstanterte jeg vesentlig forskjell i pitch foran og bak , er det noen som har oversikt over hvilke rader som har "god plass" ? , har LN-DYA samme seter / konfig ?
 
Air Europe ja , sikkert for kona hadde noen kommentarer om at kaffekoker'ne var like knotete plassert som i -RRG usw....
 
Uten å legge noe mer i det så er kaffekokerene i LN-NOC eller i de gamle Futura maskinene knotete plassert syns jeg...
 
Skjønner ikke hvorfor Norwegian absolutt måtte ha tre brukte 737-800... Ei heller hvorfor de både innreder og maler 800-flyene forskjellig.
 
Nå har Norwegian flere enn 3 brukte -800 maskiner. Det tar lang tid å få levert nye fly og DY trengte vel fly her og nå pga ekspansjon i Danmark m.m.

Er mer overrasket over at SAS fremdeles rundt med maskiner med Air Europa innredning og pitch eller hva?
 
Skjønner ikke hvorfor Norwegian absolutt måtte ha tre brukte 737-800... Ei heller hvorfor de både innreder og maler 800-flyene forskjellig

Det er vel ikke så vanskelig å skjønne Flightdeck om du tenker etter? :) Med all den vekst og både planlagte og nærmest ikke planlagte ekspansjon som de har hatt, så har vel 3 stk Air Europa-maskiner og vel 3 ex-Sterling maskiner gjort at de har kunnet ekspandere slik de har ønsket?

I tillegg så har de vel kanskje fått en god leasingpris på dem og av eierselskapene som vel heller vil ha dem fort ut i "arbeid" igjen enn å ha de stående stuet bort på en flyplass i månedsvis?
 
Back
Top