LN-NOB

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Nye modeller fra Norwegian.
Denne gangen er det LN-NOB som er å få kjøpt i skranken på OSL.
Scala 1:100 og 1:200 (ikke 1:180 som sist), men med en irriterende feil.
Det er "tak vinduer" over cokpit vinduene. ellers fine modeller. :)

Har du handlet et eksemplar og i så fall, kan du legge ut noe bilde av modellen her ??
Synd at de ikke har "plukket vekk" øyebrynene på maskinen, da..

HELVETE, og eg som passerte DY skranken idag på OSL uten å ta turen innom for å sjå ka dei hadde...

Med så mange feil tror jeg at jeg venter til riktig versjon er i butikken.... Hvem er det som produserer Norwegian-modellene?

Kan for såvidt være enig med deg. (Har mange PPC items fra hine hårde). Likevel ville
jeg foretrukket mould fra Rise Soon... Den blir kan hende for kostbar ?!?

Jeg synes ingen modeller kan sammenlignes med Fratelli i Italia.
SAS sine er jo helt fantastiske, har mange på hyllen selv.
Jeg håper Norwegian følger etter med samme produsent snart, og at SAS får tak i modeller fra samme fabrikant men i SAS Norge farger;)

Jeg synes ingen modeller kan sammenlignes med Fratelli i Italia.
SAS sine er jo helt fantastiske, har mange på hyllen selv.
Jeg håper Norwegian følger etter med samme produsent snart, og at SAS får tak i modeller fra samme fabrikant men i SAS Norge farger;)

Mine SAS Fratelli samples til tross, 737-400 og 737-800 (snart 737-700,også)
fra Rise Soon /Skymarks i skala 1:100 er uovertrufne... deres ekvivalenter i
skala 1:130 ,derimot, er ikke på langt nær så gode..

www.risesoon.com.tw eller www.skymarksmodels.com

PACMIN-modellene 1:100 av Braathens 737'ere er heller ikke å forakte, for ikke å snakke om SAS Norges 737-700

Attachments

• IMG_0085-800.JPG
    IMG_0085-800.JPG
    203.7 KB · Views: 767
Har selv modellene av SAS i 1/100 serien (MD80/737-600/A321 & A340) De er av meget god kvalitet.
LN-NOB modellen har for mange feil til at jeg vil kjøpe den.

Har selv modellene av SAS i 1/100 serien (MD80/737-600/A321 & A340) De er av meget god kvalitet.
LN-NOB modellen har for mange feil til at jeg vil kjøpe den.

Har den Classic eller NG wing? Husker en av modellene til Speedbird hadde Classic wing mens resten av modellen var NG. Forskjellen for de som ikke vet det, totalt 12 spoiler panel, 4 slat-seksjoner pr wing mot 10 spoilerpanel og 3 slat-seksjoner på Classic

Back