• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-NOB - Foerste bilde

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Jammen hadde de klart aa flytte LN-NOB slik at det ble en stoerre utfordring en hva jeg hadde forventet, i tillegg var vaeret ikke samarbeids villig. Men her er foerste bilde (flere kommer)

Attachments

• ln-nob1.jpg
    ln-nob1.jpg
    138 KB · Views: 907
Tøft! Grattis Kjoser'n og alle i DY :) Da er den kanskje i rute til tesflyging i romjula eller rett over nyåret da kanskje?

Nesten enda større grunn å gratulere storebroren min med nok et "førstemann til Boeing" bilde...:nor

Finn Erik, fikk du noen bilder hvor også haleroret kunne sees? Det kunne gitt oss en indikasjon på hvor stor grad endringene er på det nye designet.

Ja jeg har noen bilder gjennom traer buskas og annet groensske, det er helt hvitt...legger det opp innen 30 minutter

Gratulerer med bilder av det nye flyet. Blir spennende og se hvordan det blir når de har lagt på litt paint.

Her er et bilde fra "den andre siden" saa langt er roret hvitt, det kan vaere foile igjen....det gaar rykter om mye pr. rundt denne maskinen, som jeg ogsaa tror kommer tidligere enn foerts antatt...normalt er det 3 uker fra den rulles ut av hangaren paa Renton til leveranse...men vi har julen i mellom og Boeing bremser paa farten i julen....Naa har jeg ikke sett vingletsene paa -300 men denne har Norwegian.No kun paa innsiden

Attachments

• ln-nob-tail.jpg
    ln-nob-tail.jpg
    142.7 KB · Views: 546
Også KKX har vel bare Norwegian på innsiden og rødt/hvitt/blått på utsiden

LN-KKX.jpg

Naa ser jeg en forskjell paa yttersiden av Wingletsene, LN-sNOB har ikke det blaa og hvite nederst...

Ta en titt til Finn Erik - jeg ser i hvert fall en hvit strek og noe mørkere under det igjen

Ikke det skarpeste bildet i skuffen...men det viser Wingletsene fra siden og halen bedre...

Attachments

• ln-nob-south.jpg
    ln-nob-south.jpg
    99.6 KB · Views: 485
Ser for meg ut som at det mangler blaatt paa NOB .. det hvite synes aa gaa helt ned til vingen. Kanskje Finn Erik kan vise wingleten i originalstoerrelse?

Attachments

• winglets.jpg
    winglets.jpg
    61 KB · Views: 459
Back