myhrair - Paint said:
Da skal de fly med mindre pax slik at flyet er lett nok til å kunne lande på KKN. Grunnen til at en fullastet -800 ikke kan lande på KKN er at et lite fjell sperrer for bruk av hele rullebanen. Det er foreslått bevilgninger til å sprenge vekk denne haugen, men ting tar tid... Vi får håpe DYs raske inntog av -800-maskiner gjør at denne byråkratiske sprengeprosessen går enda raskere![]()
Er blant annet derfor at DY flyr TOS-KKN-TOS-OSL med -800 for å fly med mindre pax, så de kan fly med -800 på KKN![]()
Ta bildene deres nå, det ryktes at flyet skal males meget snart...![]()
Ryktene stemmer, den går som DY8856 OSL-EMA på mandag for lakkering
Så take the pictures now!![]()
Såpass...
Hva annet må gjøres, eller er det stort sett paint som må fikses??
Stolene er allerede skiftet?
Spennende!!
Har Norwegian kjøpt dette flyet, eller leaset ?
Dersom det er kjøpt, er det noen med litt kjennskap til dette markedet som kan si noe om prisnivået? Altså, A) har DY gjort et kupp her fordi AB trenger cash fort, eller B) må de betale ekstra for rask tilgang på nytt fly ?
Dersom A), hva har DY gjort riktig for å få tilslag på denne dealen (er det ingen andre som vil ha fly nå?)
Hadde ikke vi et håp om at Kjos skulle kommentere dette i dag?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.