• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY LN-LNE/EI-LNE - status

Snodig at den viser hex code tilhørende LN-LNE i stedet for den nye tilhørende N799AL. Det kan jo tyde på at programmeringen mot transponderne ikke er gjort korrekt, flyet er jo omregistrert.
 
Gleder meg å se at den er tilbake i lufta, og ikke endte opp som LNA/LNB. Nå skal den vel til maling i Medellin. Tviler på Avianca vil fly rundt med Roald Amundsen på halen.
 
Artig bilde av Bob Allen på ARN .. ;)

77c53b7e47cfd0983e619f4c5e7159d2.jpg
 
Godt å se den i lufta igjen, og ikke led samme skjebne som LNA og LNB.

Så får vi se om de klarer å få LNC luftdyktig igjen der den står ved OSL, de utfører småjobber på den om dagen nå ser jeg.
 
Nå skal vel LNC og LNH samme veien. Det tok ganske nøyaktig 4 måneder på å gjøre LNE klar etter den ble fløyet ARN-MDE.
Jeg snakket med en Norse mekaniker som fortalte at de gjør litt jobb på LNC innimellom jobb på egne fly.
 
Back
Top