• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY LN-LNE/EI-LNE - status

Re: EI-LNE - l/n 165 - status

Ja, akkurat airborne. Og på NLH flightnummer, så da er den nok ikke på det irske AOC'et.
 
Re: EI-LNE - l/n 165 - status

Er vel ikke denne som tar seg en tur i mårra tidlig som Dy2849 (Arn-Lgw) og retur Dy2852 (Lgw-Arn) osv ?
 
Last edited:
Re: EI-LNE - l/n 165 - status

Første tur med pax blir ARN-OAK i morgen.

Er i OAK nå og bistår handlingen her. Skal tilbake med LNE fra OAK i morgen kveld...liker ikke at de sender et helt nytt fly hit. Alt kan skje. Men regner med at det går fint.
 
Re: EI-LNE - l/n 165 - status

13927646037_4457b63de1.jpg
 
Re: EI-LNE - l/n 165 - status

Som LND er heller ikke LNE helt heldig med halemotivet. "Walter" her var ikke like ille som den forrige, men veldig mye bedre var det ikke
 
Back
Top