LN-KKN

LN-KRF

ScanFlyer Gold
Ser i mine systemer at LN-KKN kommer i retur fra Berlin nå i dag som DY8821.

Er det noen som vet hva som er blitt gjort med KKN?

Det meste sikkert :) De omfattende skadene ett påkjørselen i nesa har vel tatt mest tid, men er vel byttet en motor også.....Noen av dere er vel ute for å knipse bilder av den idag vel? :)

Har det kommet en helt tilbake på halen? Det bør ha vært flust med tid til å sette på denne...

Og om noen står og venter på å få se maskinen, så dra hjem :) Den måtte returnere etter avgang fra Berlin.....kanskje den kommer senere :)

Så mange forsøk Vede? Den tok av, fikk tydeligvis noe mindre teknisk, returnerte, fikk det fikset og fløy tilbake til OSL?

Njei :) tror ikke det, men avreisen hjem til OSL har vel blitt forskjøvet noen dager i forhold til opprinnelig plan, i følge de jeg snakket med på Teknisk.....

Jeg fulgte sønnen til avreise med WF158 etter juleferien i dag, og mens jeg ventet på hans avgang, så jeg LN-KKN i avgang fra bane 01L, på lang avstand fra terminalen.

Ikke så godt bilde, men det svarer på spørsmålet om hva de har gjort med halen... Jeg tror den gikk som DY 942 til CPH, men det kan sikkert andre bekrefte eller avkrefte.. Bildet er tatt kl 12:09 idag.
3167702211_c6c6c3516d_o.jpg

Takk for bildet. De har åpenbart ikke gjort noe som helst med halen. Den har fløyet med en halv Sigrid Undset i et år nå.

LN-KKQ fløy vel også med en halv Alf Prøysen en periode også. Sist jeg var ute å fløy(27.Desember) så jeg den med helt hvit hale.

Har en følelse av at NOE og NOF får noe på halen snart! ;)

Back