LN-BRH forsvinner søndag.

rampen

ScanFlyer Silver
LN-BRH forsvinner søndag.

Søndag forsvinner LN-BRH fra Norge til nye eiere. Litt trist at disse gamle Braathens maskinene forsvinner synes jeg.

Re: LN-BRH forsvinner søndag.

Det er vel BRM som gar ut.

Og - etter alt hva det ser ut na - mer eller mindre samme skjebne som LN-BRR/BRS...

SAS har outsourced sitt Heavy MX til eksterne leverandör nar det gjelder B737CL. BRH flyr der nede for en sjekk... BRK, BRM og BRO har ogsa vaert der nede...
Yes, det vet jeg. Men ifølge linken er BRH planlagt ut av trafikk i 2010. Mulig at det er pga. en lengre sjekk. Sikkert noen på forumet som vet om den kommer tilbake igjen eller ikke.

LN-BRH blir litt forsinket i følge Widerøe:

SK 9127 Tel Aviv 13:00 Beregnet avgang 15:45

Det ser slik ut, den står fortsatt oppført med avgang til Tel Aviv i ettermiddag.

Ja, de hadde vel kanskje litt få fly til å sette inn, og dermed ble LN-BRH satt inn på en siste rundtur OSL-AES-OSL før avgang til Tel Aviv som da ble forsinket som en følge av dette.. :)

Pirke-Olav ja. Men du har rett...^_^

Jeg kan bare tilføye at den aldri hadde det siste BU-skjemaet men gikk direkte fra nordlys-designet til SASBU cs.

Stone

Last edited:

Ett kjapt OT spørsmål, men er det noen av Braathens maskinene som har hatt alle fargeskjemaene, fra Braathens SAFE til SAS?

Back