Litt OT under "Flyforum" En forespørsel bare.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Litt OT under "Flyforum" En forespørsel bare.

På dette forumet så er mange av dere som jobber hos forskjellige flyselskaper, handlingselskaper, innenfor flyverksted, tranport, cabin, cockpit osv.

Jeg som mange andre samler på modeller av fly og forespør om hjelp fra dere hvor man kan handle modelfly for eks i skranker, ombord i fly, kataloger osv, for å utvide min samling.

Hvis du jobber i et flyselskap som kun selger flymodeller ombord, så kanskje du kan være behjelpelig å fremskaffe en slik mot betaling osv.

Det som er av interesse for meg er 1:200 ( som vanlig i plast) og 1:400 metal.

Jeg kjenner til NAK -Ebay - SASshop - men er ute etter shop eller skranke eller info hva som selges ombord.

Jeg tror dette kan være av allmen interesse - kan denne ligge på sticy ut august ?

Jan

Re: Litt OT under

Har 1/200 scala og skal begynne å samle på 1/500 scala. De jeg har av 1/500 er veldig gode og detaljerte modeler. Liker 1/500 best. Tar for mye plass de mindre scalaene. Var redd hjul og understell ikke stod i forhold til flyet men det stemmer godt nok. farger og detaljer på flyet er veldig bra! :-p

Hei!

Jeg har kjøpt flymodeller i spesialbutikker på flyplassene i Birmingham og Amsterdam. De var helt ypperlige!

I Berlin finner du en slik butikk i Kantstrasse, rett rundt hjørnet fra Kaiser Friedrichstrasse. Den er utmerket.

Jeg har også bestilt noen på nett fra England, men det ble mye dill-dall med fortolling osv. Det ble noe dyrt kan man si. Men det er jo noen år siden, og jeg finner desverre ikke tilbake internettadressen.

BF:cool2

Originally posted by Bizflyer

Jeg har kjøpt flymodeller i spesialbutikker på flyplassene i Birmingham og Amsterdam.

Wings of World som var på Schiphol i Amsterdam er dessverre nedlagt...

Back