• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Litt muntert hjørne !

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Litt muntert hjørne !

Som dere har sett fra nick og diverse innlegg er det to motpoler jeg liker godt, SQ og FR !

La oss prøve noe nytt. Med et stort smil rundt munnen !!

Hvilket selskap, helst UVENTET, har overrasket forumets deltakere i kun POSITIV retning de siste 12 mnd ?? Vrenge sjela litt og inrømme og si : " Dette trodde jeg ikke!!"

Min innledningssvar er NW. Har fløyet mange flighter de siste 12 mnd og er meget poistiv til dem !! Har jeg hørt mye negativt gjennom mange år.

Sist jeg fløy dem for lenge siden er 39 år siden !! Kom igjen , smil ;)

Replying to Topic 'Litt muntert hjørne !'

For aa holde det paa det sporet, maa jeg nesten si Delta. Som kjent er jeg jo tungt involvert i deres FF-program, og til tross for tunge tider, konflikter og usikkerhet, er entusiasmen og profesjonaliteten i selskapet veldig hoey. Ja, serviceoppleggene og tilbudene er redusert og amenitetene faerre, men det er ikke de ansattes skyld. De holder motet oppe og staar paa som foer.

Ellers maa jeg si at Blue1 ga meg et veldig positivt inntrykk da jeg floey med dem i fjor.

I den grad det går an å bli frelst i luften, så tror jeg at jeg har blitt det i løpet av de siste ukene. KLM er et selskap jeg har hørt mye dritt om, både fra forum-medlemmer og venner & bekjente. Var derfor litt spent på hva jeg kunne vente meg på både short- og long-haul med dem. Heldigvis var det bare velstand fra første stund! Like blide, smilende, hyggelige og muntre kabinansatte har jeg ikke vært borti på lang tid, dette gjentok seg på samtlige flygninger! (I tillegg bør det nevnes at jeg er svak for blått - ergo er jeg i rette miljø hos KLM - Blå fly, blått interiør, blå drakter på de kvinnelige kabinansatte, og bonusprogrammet Flying Blue :thumbup)

Okej, next! ;)

Må nok si NW jeg også, fløy dem for 7 år siden, og da var de elendige. Fløy med dem på nytt i januar, samme flytype, men en mye bedre opplevelse. God mat, hyppig servering av drikke (i tillegg til selvbetjening bak i galley) og et proft mannskap.

Må også si at jeg ble positivt overrasket over United I LUFTA, men har aldri vært borti et værre selskap PÅ BAKKEN.

Back