LN-GBM
ScanFlyer Silver
Gjett om jeg fikk farten opp da jeg kom hjem fra jobb og fikk se en Dakota komme opp fra Kjevik, da var det bare å utsette middag ja.

dak_taxi_web by LN-GBM, on Flickr
Den landet akkurat idet jeg kom ut, ikke akkurat dagligdags. Var nok dagligdags en gang, men.

rrb_web by LN-GBM, on Flickr
Så litt av det dagligdagse, LN-RRB tar av mot Gardermoen.

d_icrf_web by LN-GBM, on Flickr
Flyttet meg til Kjevikstranda for å se om jeg kunne få et glimt av Dak'en derfra, det gikk ikke. I stedet fikk jeg denne, en Cessna 404 Titan Courier fra BSF Luftbild.

noz_1024_web by LN-GBM, on Flickr
Gidsken Jakobsen kom også seilende inn over fjorden mens jeg stod der.

noz_to_web by LN-GBM, on Flickr

noz_3_web by LN-GBM, on Flickr
Vanligvis sier man at det som går opp, det må komme ned. I dette tilfellet er det motsatt da Gidsken forsvinner østover igjen etter en kort stopp.

dak_to1_web by LN-GBM, on Flickr
Og da var det avgang for nok en rundtur. Var ikke lange turene den var ute på.

dak_to_web by LN-GBM, on Flickr

dak_bru_web by LN-GBM, on Flickr
Og nede igjen...

kzt_to_web by LN-GBM, on Flickr
Hadde det bare vært mulig å ha fått denne på et bilde sammen med Dakotaen. Fokker 70, PH-KZT. Leste nettopp på sidene til Fokker at de holder på å bytte seter på Fokker-flåten til KLM, de planlegger å fly dem fram til 2018.

rru_to1_web by LN-GBM, on Flickr
Får avlsutte med LN-RRU som tar av.

dak_taxi_web by LN-GBM, on Flickr
Den landet akkurat idet jeg kom ut, ikke akkurat dagligdags. Var nok dagligdags en gang, men.

rrb_web by LN-GBM, on Flickr
Så litt av det dagligdagse, LN-RRB tar av mot Gardermoen.

d_icrf_web by LN-GBM, on Flickr
Flyttet meg til Kjevikstranda for å se om jeg kunne få et glimt av Dak'en derfra, det gikk ikke. I stedet fikk jeg denne, en Cessna 404 Titan Courier fra BSF Luftbild.

noz_1024_web by LN-GBM, on Flickr
Gidsken Jakobsen kom også seilende inn over fjorden mens jeg stod der.

noz_to_web by LN-GBM, on Flickr

noz_3_web by LN-GBM, on Flickr
Vanligvis sier man at det som går opp, det må komme ned. I dette tilfellet er det motsatt da Gidsken forsvinner østover igjen etter en kort stopp.

dak_to1_web by LN-GBM, on Flickr
Og da var det avgang for nok en rundtur. Var ikke lange turene den var ute på.

dak_to_web by LN-GBM, on Flickr

dak_bru_web by LN-GBM, on Flickr
Og nede igjen...

kzt_to_web by LN-GBM, on Flickr
Hadde det bare vært mulig å ha fått denne på et bilde sammen med Dakotaen. Fokker 70, PH-KZT. Leste nettopp på sidene til Fokker at de holder på å bytte seter på Fokker-flåten til KLM, de planlegger å fly dem fram til 2018.

rru_to1_web by LN-GBM, on Flickr
Får avlsutte med LN-RRU som tar av.