Litt bilder fra min spotterhelg på Gardermoen

Re: Litt bilder fra min spotterhelg på Gardermoen

Utrolig, dette slår den første bildeserien du publiserte på scanair langt ned i støvlene. Makan til fremgang skal man lete lenge etter. Gutta med meterlange linser har fått konkurranse. Når jeg ser tyrker`n du fikk skal du være klar over hvor ettertraktet slike bilder er blant spottere verden over. Men, ta det med ro. Du vekket konkurranseinstinktet mitt så nå bør du ligge lavt i buskene. Når jeg får tid til overs skal jeg pinadø prøve å levere til gangs. "There is a war going on"........

Nu er jeg klar for krigen, var en tur ute i hagen og finne frem litt våpen, er du klar til at få juling HAHA :colgate: :colgate:
catovpen2014copy.jpg

HAHA.

Det eneste jeg liker med manchester er at mitt firma er registrert der (28 skatt), men når det kommer til fotbold, har jeg aldri forstått at 22 mand springer runt på gresset etter en ball, gi dem en hver så er problemet løst :colgate: nei har ikke peiling på denne sport, men jeg er veldig dyktig på 3 del av spillet altså den på pubben :)

Altså, fotball løser bare problemet om det er de 11 riktige av de mennene som vinner!

Men som nevnt tidligere, super fremgang fra dine første bilder! :up:

Men som nevnt tidligere, super fremgang fra dine første bilder! :up:

ja helt enig, har sett på mine første bilder idag og så disse, er jo natt og dag, og blitt mye bedre, nu er de blitt så gode at han Cato har erklært krig, haha, men han sa ikke at bildene måtte være fra Gardermoen :colgate: så nu skal han få ska han :colgate:

"and the votes from the Belgian jury"; Torben, douze points :D
Med 10 grader, overskyet og regn i Brussel må jeg si at bildene dine varmer skikkelig her nede.
Fremgangen du viser i forhold til tidligere bilder/serier er veldig bra.
Hvis du nå lærer deg Photoshop eller lignende og fjerner ManU til fordel for LeedsU på Turkish,kan du nå virkelig langt :colgate:
Forøvrig fortsatt forbannet over at jeg ikke kom meg avgårde til OSL i helga :angry:
Men neste helg.. ;)

"and the votes from the Belgian jury"; Torben, douze points :D
Med 10 grader, overskyet og regn i Brussel må jeg si at bildene dine varmer skikkelig her nede.
Fremgangen du viser i forhold til tidligere bilder/serier er veldig bra.
Hvis du nå lærer deg Photoshop eller lignende og fjerner ManU til fordel for LeedsU på Turkish,kan du nå virkelig langt :colgate:
Forøvrig fortsatt forbannet over at jeg ikke kom meg avgårde til OSL i helga :angry:
Men neste helg.. ;)

Det var sent du var fremme i belgia :)

Nei jeg syns flyet er veldig fint som det er, sikkert noen som er fan av ett annet fotbold team, men jeg har ikke peiling på den sport, så vi lar den være som den er :D
ja hadde du nu ikke fått stuearrest hjemme, hadde du sikkert hatt bilder av den å :)
men syns det er ett bra resultat når man tenker på at det er ett 8 MP kamera med en linse som ikke har noen form for stabilisator, så må jo ha hatt en jævlig rolig hånd denne helgen :)

få jo håpe du får noe spennende på brikken neste helg, der er jeg jo på jobb, så jeg får ikke noe fly på brikken de neste mange helger :headbang

Tja, hvorfor ikke rømme med en gang og ikke utsette deg for nederlaget? :colgate: Ta med deg pikkpakket og stikk med denne :cool:

4880745242_05fdb425dd_b.jpg

Tja, hvorfor ikke rømme med en gang og ikke utsette deg for nederlaget? :colgate: Ta med deg pikkpakket og stikk med denne :cool:

4880745242_05fdb425dd_b.jpg

Hvem av oss to er det som er personligt invitert på antonov fabrikken og skal med ut og fly i den HAHA :colgate:

morsomt med en lille konkurense, er du en dårlig taper ?? :lol:

Dårlig taper? Nei, har allerede chartret et fly til deg så du kan hive alle skrotbildene dine i og reise langt østover :lol:.

4869431477_30a726ca62_b.jpg

Dårlig taper? Nei, har allerede chartret et fly til deg så du kan hive alle skrotbildene dine i og reise langt østover :lol:.
QUOTE]

HAHA.

Hva skal jeg fly med da, en gammel antonov ?? :D

Håper det er denne du har chartert til meg :colgate:

catokonk01.jpg

Se på eksosen, haha

Må jo ha noe fint å se på ikke bare store cargo fly :D

Her er det ikke flyet som egentlig er ett super bilde, men noen andre små detaljer, se i nederste venstre hjørne, nu vet vi hvor de fikk ideen fra til Wing tips :)

catokonk02.jpg

tror faktisk ikke den ørnen hadde søkt om tillatelse til at fly over gardermoen :)

Ser ut som dette var en vellykket tur. ;)
Veldig stilig at du fikk med Turkish Airlines sitt United-livery fly.
Nå venter jeg bare på at modellen skal lande i postkassa mi :D

Skulle gjerne hatt Manu-en i arkivet mitt, ja! Du blir bedre både i redigering og motiver - dette er flott!

Takker for alle de fine kommentarer, selv var jeg kjempe fornøyd med helgen, er sikker på at der kommer flere fine bilder i fremtiden :)

Her var det mye bra motiver/bilder/flyhistorie/samferdselhistorie!

Back