"Like" SAS få 100 Eurobonuspoeng

Re: "Like" SAS få 100 Eurobonuspoeng

Jeg vet ikke helt hvor begeistret jeg er for denne. Skal ikke "like" komme fordi man faktisk liker noe, ikke fordi man får betalt for å like? Er det meg som er på viddene her, for ingen andre har nevnt dette?

Jeg vet ikke helt hvor begeistret jeg er for denne. Skal ikke "like" komme fordi man faktisk liker noe, ikke fordi man får betalt for å like? Er det meg som er på viddene her, for ingen andre har nevnt dette?

Du er på ingen måte helt på viddene her. Jeg er innerst inne helt enig.

Men for SAS er det vel slik at det åpner opp for å kunne kommunisere med alle de som har klikket "Like". "Like" funksjonen på Facebook i fht komersielle selskap er egentlig ikke noe annet enn når man "takker ja til å motta tilbud på epost" i andre skjema på nett.

Så i den settingen så er det jo en fair løsning. Det føles bare litt fjernt at knappen heter "like". Men det er liksom prisen man betaler for å kunne bruke ting som Facebook.

Like er egentlig feil og Facebook burde brukt et annet uttrykk som f.eks Following, da det er mange ting jeg "liker" på Facebook, jeg nødvendigvis ikke er fan av

Selv om jeg skal innrømme endel selskaper nekter jeg å følge, siden jeg da må trykke liker på dem

Bare for å poengtere videre det Someone skriver; jeg har "likt" både oljefri.no og folkeaksjonen oljefritt Lofoten, Vesterålen og Senja - selv om begge disse står for det direkte motsatte av hva jeg står for. Men jeg tenker som så at å være ensidig er kjedelig så jeg liker å holde sinnet åpent for motargumenter og prøve å omfavne hele spekteret av en sak.

Nå er det ikke HELT det samme som å like en bedrift du nødvendigvis ikke liker, for da blir det kun uønsket reklame ala det du får i postkassa, men beviser at en ikke trenger å LIKE det man "liker". Som Someone sier - det er mer en "follow"-knapp :)

Antall "liker" brukt i markedsføringen, i alle fall internt, i selskaper - og mange "liker" blir dessverre sett på som en støtte til selskapet. Det har vært flere organisasjoner og aksjoner jeg kunne tenke meg å følge, for å få / bidra med motforestillinger, men et "liker" blir i de fleste sammenhenger tatt til inntekt for saken.

At SAS ser seg nødt til å betale for at folk skal like dem er god grunn nok for meg til å la være å klikke "liker" på det selskapet.

Syns denne kampanjen var helt innenfor. Her kunne man få hele 100 poeng, noe som bare spesielt interesserte personer gidder å ta seg bryet til. Man skal heller ikke spame alle vennene sine slik som diverse andre selskap gjorde/gjør for å vinne et helt fly, konkuranser e.l.

Antall "liker" brukt i markedsføringen, i alle fall internt, i selskaper - og mange "liker" blir dessverre sett på som en støtte til selskapet. Det har vært flere organisasjoner og aksjoner jeg kunne tenke meg å følge, for å få / bidra med motforestillinger, men et "liker" blir i de fleste sammenhenger tatt til inntekt for saken.

At SAS ser seg nødt til å betale for at folk skal like dem er god grunn nok for meg til å la være å klikke "liker" på det selskapet.

Vi tenkte mest at det var en liten belönning til de 100.000 som allerede likte oss....:fly

ER denne promoen over? Likte sas nå men finner ikke noe sted der man kan melde seg på for å få poengene

Back