"Like" SAS få 100 Eurobonuspoeng

Re: "Like" SAS få 100 Eurobonuspoeng

Hjalp litt på humøret etter å ha kranglet med å velge sete på sas.no via mobiltelefon uten at det ville la seg gjøre. Så da ble d ikke nødutgang på meg i morgen når jeg endelig kom inn :(

Slik gjekk det hos meg
Beklager, Google Chrome kan ikke koble til www.flysas.com
Forslag:
Prøv å laste inn siden på nytt
Søk på Google: flysas unconnected pages EuroBonus SAS Facebook

Og trynte jaggu meg i IE også.

Man tar med seg de poengene man får ja! Etter at jeg skaffet med SAS Eurobonus Mastercard renner poengene inn.

Jeg fikk poengene i dag - sammen med Trumf-, Diners- og MasterCard-poeng - altså mange ikke-flyrelaterte poeng.

Kommer poengene automatisk?

Forøvrig, til dere med SAS EuroBonus Mastercard - nå bruker jeg hovedårsaklig Mastercardet jeg har fått av DnBNor i tilegg til Norwegians (sistnevnte brukes selvfølgelig nesten utelukkede hos DY for å spare penger..)

Er det noen løpende utgifter ved å ha SAS Mastercard, eller 100% kostnadsfritt så sant om man bruker det på rett måte?

Forresten, takk for tipset - da ble det litt ekstrapoeng idag også. =)

Noen som vet hvor lang tid det tar før man får Amex poengene?

Gratis første året for alle. Deretter 345kr pr år for EB basic og silver men gratis for EBG http://www.sas.no/EuroBonus/Opptjen-poeng/Kombinertkort/

Burde sjekket det selv først, men hva har vi jo et forum til? ;)

Frister mest med EuroBonus Diners Club Privatkort, 700 spenn er ikke så ille det når det gir tilgang til en god del lounger i verden. Om det er fri mat / drikke på Diners loungene kan dette jo fort lønne seg..

Desverre er det jo slik at jeg er et tilbudsstyrt menneske, så om det virkelig lønner seg for meg å knytte meg opp mot en allianse med harde bånd som privatreisende er litt usikkert.

Linken fra "Like&Earn" på FB genererer en 404 - Page not found...

Er "kampanjen" avsluttet uten at man har fjernet siden på FB tro?

Jeg har trykket like på SAS på Facebook for en god stund. Så får vi jo også 500poeng når vi blir medlemmer i Eurobonus som det står, men når jeg får mail så står det poeng 0. Jeg lurer på hvorfer det eller må jeg logge inn for og se hvor mye poeng jeg har.?

Back