LHR-OSL i kveld...

TOS

ScanFlyer Mile High Club
Jeg sitter nå på Heathrow og venter - forgjeves kan det virke som - på flyet mitt som nå er satt opp med avgang 21.05. Jeg klarer ikke på OSL sine sider å se at det er noe fly som har gått til LHR i det siste.

Er det noen med tilgang til systemene osv. som kan gi meg noen odds på om det kommer et fly hit....? Til Tromsø kommer jeg iallefall ikke...

Replying to Topic 'LHR-OSL i kveld...'

Inboud är i alla fall inställd

18:30 SK811 OSLO CANCELLED Terminal Three

Om det inte är SK809 som skall ta er ut.. Den har ETA på Heathrow 20:20

Oslo Gardermoen British Airways 761 10:05 AM Landed
Oslo Gardermoen British Airways 763 02:11 PM Landed
Oslo Gardermoen British Airways 71W 07:26 PM In Flight
Oslo Gardermoen British Airways 769 09:26 PM Planned
Oslo Gardermoen Scandinavian - Sas 815 09:16 PM Scheduled

Originally posted by Savipix

Inboud är i alla fall inställd

18:30 SK811 OSLO CANCELLED Terminal Three

Det var inbound med retur SK812 - den var jeg opprinnelig booket på, men fikk beskjed om at den var kansellert. Jeg er nå booket på SK810 som opprinnelig skulle tatt av kl. 1730 fra LHR. Delayed to 21.05 er nå beskjeden (dette er vel oppdatering nr. 4 el. 5 i forhold til forventet avgangstid).

SK810 skal gå som du sier 21.05 Du bør helst komme deg med den for neste fly SK812 er innstilt. Ellers har både BA og SK avgangene tidligere i dag vært i rute inn til OSL

Jeg ser nå at SK809 gikk fra OSL kl 1907 som vel da lander her ca 2010. Da skulle det sikkert gå greit...:spin: Internett og forum er en fin ting.

SAS Braathens har hatt store crewproblemer i dag. Men LN-RRL er på vei og skal fly SK810.

Originally posted by P.A. VIKING

ETD er vel fortsatt 2105
(ETA for 809 er 2010)

Min feil var at jeg ikke lette langt nok tilbake i tid for avganger til LHR. SK809 som nå er på vei har rutetid 1515, og gikk altså nesten 4 timer for sent fra OSL.

Du må kanskje endre den meldingen du har på slutten av innleggene dine TOS for det blir ikke noe tur med SK4438 på deg i kveld........:D

Originally posted by SK384

Du må kanskje endre den meldingen du har på slutten av innleggene dine TOS for det blir ikke noe tur med SK4438 på deg i kveld........:D

Det ser slik ut. :D Jeg er nå booket med en maskin som går i morgen kl. 0920, men har ikke flightnummeret....

Back