Slik jeg har forstått det så er det planlagt når 747-8i kommer i 2012
Er det kun 747-8i som vil få det nye businessproduktet eller vil de fortløpende restaurere resten av sin IC flåte også?
Slik jeg har forstått det så er det planlagt når 747-8i kommer i 2012
Ser på checkmytrip at kun fruen og jeg har reservert seter nå i dag en uke forut...![]()
Trodde jeg også da jeg reiste til PEK med LH - kun to bookede seter på seatmapen til LH 3 dager før avreise, men det ble fullt gitt......og det var da 16 F-seter......Trykker på våre setenummer og seatmapen for First kommer opp. Kun to seter reservert, våre to ut av åtte, toseteren på første rad av to rader . Akkurat nå i dette øyeblikk også kun oss som har reservert sete...
Antar vel at alle foran i bussen bestiller seter ?? Folk foran e rvel noe kresne med den prisen de betaler ?:drunk:
Vel neste torsdag vi ute med A346 fra FRA....... Teoretisk lite sjanse , men dersom vil jeg informere... Ser på checkmytrip at kun fruen og jeg har reservert seter nå i dag en uke forut...![]()
Vel neste torsdag vi ute med A346 fra FRA....... Teoretisk lite sjanse , men dersom vil jeg informere... Ser på checkmytrip at kun fruen og jeg har reservert seter nå i dag en uke forut...![]()
Nye first på 744 ser veldig bra ut, jeg har sansen for å ha både seng og stol. Dette må prøves!
http://www.facebook.com/album.php?a....php?aid=2111193&id=1472169900&closeTheater=1
Etter å ha sett disse bildene har jeg noen kommentarer:
for det første forstår jeg ikke LH som har seter med BÅDE stol og seng. Alle andre flyselskaper klarer jo å kombinere dette. LH må jo tape massevis av penger på dette. Stolen ser jo ut som den de har i F i dag.
BF:cool2
Jeg synes ideen med separat stol og seng er imponerende. Klart man kan ha en stol som kan gjøres om til seng, men dette krever nok visse kompromissløsninger. Med separat seng og stol kan man få en stol som er optimert for å sitte i, og en seng som er optimert for å ligge i.
Er det slik at de har tenkt å servere så mye mat og drikke at folk rett og slett MÅ legge seg nedpå etterpå?
Må være irriterende å ha akkurat sovnet i senga så må man stå opp igjen og tilbake i stolen for å ha på seg setebeltet pga turbulens,
Må være irriterende å ha akkurat sovnet i senga så må man stå opp igjen og tilbake i stolen for å ha på seg setebeltet pga turbulens,
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.