trimmet Opel Ascona
ScanFlyer Blue
Godt å se at min kommende arbeidsgiver IKKE skrur ned på servicen!!
Ser at lista er lagt for fremtidige crewrest areas.
Godt å se at min kommende arbeidsgiver IKKE skrur ned på servicen!!
Ja, spar ivei. Ligger for salg nå, men gjør det skikkelig, eller sagt på poker språket, gå all inn og ta t/r LHR-SYD-LHR, ikke så ille pris 350000+/-Ut av en annen verdenBare å begynne sparingen
![]()
En fin trip report fra Singapore Airlines Suites Class:
https://medium.com/travel-adventure...0-singapore-airlines-suites-class-17d9f3fee0d
Leste at ultra-førsteklassen deres er allerede fullbooket de tre første månedene til LHR.
Flere detaljer her: http://onemileatatime.boardingarea.com/2014/12/27/first-look-etihads-new-apartment-in-the-sky/
Det ser jo ENDA bedre ut på "ekte" bilder enn promo-videoene i forkant. Sinnsykt, er spent på hvordan EK, QR, LH og SQ svarer de neste årene. LH er ikke engang ferdig med å rulle ut den nye F-kabinen sin før den blir overgått av dette. Mars kan ikke komme fort nok!
Jeg snakker først og fremst om F-kabinen. Ingen andre har 1-1-konfig, dvs én midtgang på A380. LH har sete+seng på 744, men det er ikke i en lukket suite, og 744-ene er på vei ut av flåten. Det er dusj og loungeområde (med servering, men ikke bar), man kan fjerne deler av veggen for å slå sammen to Apartments, og det hele er mye mer elegant utført enn blingbling-kabinene til EK. Arealet til hver Apartment er 74% større enn de eksisterende F-setene til EY, som allerede var blant de beste på markedet (også lukkede suiter, ganske lik SQ sine). Legg til bra underholdningssystem og svær skjerm, wifi, stort sett veldig bra mat og service (der er nok SQ bedre), gratis massasje i loungen, "limo transfer" osv, etter min mening knuser de alle konkurrentene. De eksisterende ombordproduktene til LH, LX, AF, MH, AA, TG, QF og andre med 1-2-1 og åpne kabiner blir jo nesten C-klasse sammenlignet med dette. EY har en kampanje nå med "Flying reimagined", med nye/oppgraderte kabiner, nytt livery, nye uniformer - og kanskje også nytt serviceopplegg ombord, blir spennende å se. Har ikke lest noe om servicen på A380 enda, men hvis de forbedrer den tilsvarende kan jeg ikke forstå noe annet enn at det er det beste og mest komplette F-produktet på markedet i minst 4-5 år fremover.Du må skille mellom Etihad sin nye first, som jo for all del ser veldig bra ut, og denne the Residence, som er et hakk over first.
Så med mindre disse selskapene tenker seg inn i det segmentet, så er det ikke nødvendig og foreta seg nye
Og når det er sagt: EK har faktisk en A319ACJ i flåten du kan booke.....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.