Heisann!
Sitter nå på EWR og venter på å ta en 737 BBJ til FRA. Litt darry å fly så lite fly over Atlanteren, men samtidig skal det bli kult å fly BBJ med 48 seter! Skal prøve å få tatt noen bilder.
TV-skjermer var ikke fastmontert i setene, de fikk alle derimot levert ut etter take-off. Det så ut som ei vanlig strømledning som ble plugget i stikkontakten mellom setene, så hvordan man kunne ha samme utvalg filmer, musikk, spill, kurs osv som på LH’s 744 vet jeg ikke helt. Mulig det var et trådløst nett, men jeg kunne ikke observere noe slikt på min laptop. Kart og fly-info kunne ikke velges, men det snurret og gikk på skjermene under hattehylla.
Skal du reise business class og syns halve moroa er de lange ansiktene til røkla som sitter stua sammen der bak, så er ikke dette noe for deg. Men hvis du syns at røkla rett og slett er en plage som du godt kan klare deg uten så bør du velge Lufthansas business class only konsept.
Er du seriøs nå?!
If so, kom deg ned på jorda.
Er du seriøs nå?!
If so, kom deg ned på jorda.
Gleder meg til den dagen vi har våre egne små egg som vi kan svoshe rundt i helt alene. Da slipper vi både medpassasjerer og semiseriøse kommentarer om "røkla der bak".
Gleder meg til den dagen vi har våre egne små egg som vi kan svoshe rundt i helt alene. Da slipper vi både medpassasjerer og semiseriøse kommentarer om "røkla der bak".
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.