Dukket opp en Ford Shelby GT-H, men baksetet er dessverre helt håpløst. Hvordan vil en Jeep Wrangler 4-dørs) fungere på langtur?
Dukket opp en Ford Shelby GT-H, men baksetet er dessverre helt håpløst. Hvordan vil en Jeep Wrangler 4-dørs) fungere på langtur?
Jeep Wrangler vil fungere utmerket.
Du får vel ikke alltid den modellen som vises på bookingsiden, jeg har nesten alltid endt opp med en annen modell.
Sitter og booker bil for julen nå og det har jo rablet for Sixt. 74 løk for Bayern-børsa to uker, og Chevyene enda dyrere. Skjønner at det er dynamisk prising, men slike blodfan av Sixt som meg velger jo da dessverre Suburban fra Avis til 16.
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er jo lov å prøve seg... Et tips er å leie hele uker. Leier en f eks 9 dager får en ukesleie for første 7 dager deretter dagleie for de neste to. Et annet triks er jo å sjekke litt ulike leiesteder i samme by og selskap. Prisene og utvalg varierer hele tiden. I San Feancisco er sfo stort sett billigst Hertz). 7-seter for fire dager koster 1800kr fra flyplass, 5400 fra et sted i byen, 7500 kr et annet og 2500kr et siste sted. Dette er Hertz. Det morsomste er at Mustang ikke er tilgjengelig på det største bykontoret, men ringer du fra Westin og får dem til å kjøre den fra samme kontor og bort koster den 2450kr for tre dager.
Lite i samme gate, men med et spørsmål i tillegg. Jeg skal en uke tol Houston og har booket Chev Tahoe gjennom Sixt. Booket en uke presis og fikk en meget god pris. (Også mulig ingen andre drar til Houston i August såklart). Et teknisk spørsmål i den forbindelse, Sud sa at han booker gjennom SAS-web/app. Jeg har booked gjennom Sixt, men med SAS profilen registert. Antar at oppgraderings mekanismen er lik ("subject to availability")?
Jepp - men Sixt statusen ligger inne i bookingen? Ren SAS status annet enn status match fungerer.
Hos Hertz ble iallefall bare bestillingen borte uten noen gebyrer for min del. Men vil nå uansett anbefale å avbestille om man ikke har tenkt å benytte bookingen.Jeg er litt usikker på de forskjellige reglene her-hvis man forhåndsbestiller en Avis- leiebil i USA, og rett og slett bare ikke plukker den opp. Er det som i gamle dager at det går helt fint uten noen gebyrer? Jeg hadde en episode i fjor på Hertz Hvor de cherget meg for hele beløpet men jeg fikk snakket med ut av det helt tilfeldigvis. For meg er det litt uklart i selve leiekontrakten. Har tenkt til å prøve på et Buskerud triks og se om man kan få noe fett på Sixt istedenfor.