Imidlertid mener de at jeg skal ha kjørt derfra til Seattle i det tidsrommet .....
Jeg har vært i Florida, og der er det tollstasjoner over alt.
I Oregon og Washington (mellom Vancouver, WA og Seattle) er det ikke tollstasjoner.
Men du sier at det kommer/har kommet tollstasjoner i Seattle området nå?
Prisene på leiebil i Florida i mai er dobbel/trippel i forhold til 2019.
Men fikk en grei deal på Avis. 7500kr for med SUV 12 døgn. Godt under andre selskaper.
Ingen er «In Terminal» muligens noen obskure er «Off AirPort» med egen Shuttle - men generelt vil jeg holde meg unna disse.Hola. Noen som vet om det finnes noen leiebil-service på LAX så man slipper den lange bussturen? (Helst Avis)
På vår rundtur i Florida i juni skal vi leie bil ved ankomst FLL. Jeg skal kjøre, men har ikke kredittkort, bare debetkort. Kona har kredittkort. Kan vi betale med konas kredittkort, men jeg er sjåføren? Må vi da betale 15$ per dag ekstra per dag for ekstra sjåfør? Er det noen måte få betalt med debet kort? Eller må jeg skaffe meg et kredittkort (som jeg ikke har noe behov for)
På vår rundtur i Florida i juni skal vi leie bil ved ankomst FLL. Jeg skal kjøre, men har ikke kredittkort, bare debetkort. Kona har kredittkort. Kan vi betale med konas kredittkort, men jeg er sjåføren? Må vi da betale 15$ per dag ekstra per dag for ekstra sjåfør? Er det noen måte få betalt med debet kort? Eller må jeg skaffe meg et kredittkort (som jeg ikke har noe behov for)
Dersom du har et "vanlig" debittkort med BankAxept fra en norsk bank, så er det jo også et Visa-kort, og det vil gå som kredittkort i USA.
"De fleste debetkortene som utstedes i Norge er såkalte kombinerte kort. Dette betyr at de er utstedt med både BankAxept og Visa, eventuelt BankAxept og MasterCard i ett og samme kort. I hovedsak benyttes BankAxept når man betaler i Norge, mens man betaler med Visa eller MasterCard i utlandet."
https://bankaxept.no/en/kortbetaling/
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.