Leiebil i Bodø

Chaos Controller

ScanFlyer Blue
Leiebil i Bodø

Heisann!

Skal paa besoek til gamlelandet i juli, og trenger leiebil i bodoe i 3 dager for en familie, hvem er det som er rimelige aa booke med der? Trenger ubegrenset kjoerelengde og type familiebil.

Har bare statuskort (gull) med Etihad, og Infinite/Ultimate og platinum Visa og Mastercard.

Edit: Reiser med min da 10 maaneder gammel datter, saa vil ikke styre med taxi saa trenger aa hente og levere bilen paa flyplassen.

Last edited:
Re: Leiebil i Bodoe

Jeg brukte Sixt sist jeg var i Bodø. De hadde ikke ubegrenset kjørelengde såvidt jeg husker, mulig det koster ekstra.

Jeg ankom litt tidligere enn forventet og måtte vente på bilen da den akkurat var blitt levert inn av en kunde og skulle klargjøres. Men jeg fikk bilen til klokkeslettet jeg hadde bestilt. Fungerte helt fint å leie fra de.

Hadde hertz sist jeg var der, hadde bestillt bil i Audi A3 klassen, og endte opp med nissan Quashqai. Vet ikke om det kan kalles oppgradering eller ikke, men vi var 4 voksene og glad for en romslig bil. Ubegrenset kjørelengde og gangavstand fra terminalen.

Fra Hertz i Bodø har jeg alltid fått Nissan Quashqai, uansett hva som er bestilt av størrelse. (5-6 leier), så tror de liker den modellen :)

Takker for svar, ble sixth paa meg da de kom betydelig billigere ut enn de andre, saa haaper jeg at jeg faar bilen jeg har bestilt naar jeg kommer dit :)

Back