Bedre mandag fra Palm Springs

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
….her driver man med aa klargjoere basseng kontoret dvs. soerge for temperaturen i vannet er rundt 85F - en god weekend med et meget artig besoek paa Palm Springs Air Museum, fortiden har de 2 B-17, begge er flyvedyktige, dvs en er inne for noe som ligner en D-sjekk (hvor er Stone naar man trenger en slik dyktig fyr, om Stone oensker aa pensjonere seg i varmere stroek …..)

Dette er kontoret i den komplette B-17:

53357530952_ed77027538_b.jpg
[/url]IMG_1588 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Det var litt annet snacks ogsaa:

53358407681_29f0a3c6e7_b.jpg
[/url]IMG_1654 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Dette er et levende museum, med mye aktivitet, denne flyr turer hver weekendØ
53357531097_d6aaff44a8_b.jpg
[/url]IMG_1669 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Concorde98 vil finne et brukbart utvalg av fly turer fra DC-3 til USD 125.00 helt opp til en T-33 til USD 4995.00 (spypose inkludert!)

Basseng kontor er mye bedre enn noe L1 kan ta deg til…..og legg merke til at vi bil interesserte ikke trakk frem noen looser lag slik dere Toyota Mormonere alltid gjoer naar vi deler skikkelige biler :cool:

Basseng med 85 eller hottub med 100 grader .. Jeg velger stampen. Fenomenalt deilig måte å avslutte (eller starte) dagen på.

Helgen går mot slutten. Kun en fridag til før en kort arbeidsuke og avreise mot julebord i nord.

Hilsen Toyota-sjåfør uten hvit skjorte. ;)

God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Tidlig start på kontorering før det blir vaksinen for de «vakre og rike» som de på legekontoret kalte den… Kr 4230,- for to stikk mot helvetesild - vel verdt hver krone når man hører hva de som har hatt helvetesild forteller. Bruk mandagen best!

Mornings fra L1. Skal i grunn bli greit komme på kontoret igjen, etter en uke på reise. Noe rusk som sitter i, men får prøve få til noe trening i kveld. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Her venter det kapselfri espresso, og som tidligere Bæring kjøres det amerikansk bil med masse muskler, og slik alle de beste amerikanske tingene er, så er også den skrudd sammen i Kina.
Julegildet startet i går med pinnekjøtt hos mor, og arvingen er fortsatt slått ut etter masse bølling med tante og uante mengder julepølse og riskrem

God morgen fra Kongsberg. Her starter dagen med rutinemessige blodprøver som det ofte gjør på mandager. Deretter blir det er telefonmøte med livlegen min på Riksen. I kveld blir det bridge igjen. Jeg skal også få sjekket synet, noe som fort kan resultere i nye briller og det er ikke billig.

God morgen fra FBU, hjemmkontorering foreløpig, men tar neste økt på kontoret. Maratondag som avsluttes med fly til SVG i kveld. Kanskje jeg til og med rekker en hårklipp, og nå når jeg skriver det kan jeg begynne og irritere meg over at jeg ikke kjøpte klippekort i helgen da det var doble EB-poeng...

Noen som forresten vet om LOT tilbyr en gratis bagasje til star gold selv om en reiser på biligste billett (som ikk einkluderer bagasje)?

God morgen fra Lillestrøm. Her er det hjemmekontor i dag og siste dagen i "helseuka" hvor jeg skulle skru ned tempoet litt. Allikevel er det alltid bittelitt kontorering, men snart skal Storsmurfen leveres ut for å redigere knollen og jeg skal vel ta en tur innom opphavet.

Så blir det å vekke Amerikanerne etter hvert. Nå regner jeg med de knapt kan gå etter langhelgen.

Ha en best mandag!

God formiddag fra Lommedalen. Det brenner i peis og i ovn og innetemperaturen er på vei opp. Etter litt kontorering skal det skal gjøres litt med bilene ute. Det skal bestilles noen deler, ikke minst til Hirohitos hevn(Toyota Prius), så den kan selges. I 14 tiden skal vi til vaksinekontoret i Sandvika for å bli bestukket, uten at jeg er helt sikker på hvilke vi må ha. Herpes Zoster, som EB skal ta, trenger vi ikke, men når både Bangladesh og Borneo skal besøkes er nesten alle vaksiner man trenger i Asia aktuelle, hadde vi vært innom Pakistan, hadde vi måtte ta alt. Japansk encefalitt må vi ha, så lurer jeg på Dengufeber. Vi tok en del før India turen i 2020 og vi tok en oppfølgingsdose i august 2020, som skulle gi oss livsvarig dekning(det var ikke store pågangen på vaksinekontoret da)Så vi har god dekkning allerede.

Ha en trivelig dag alle sammen.

God formiddag fra Lommedalen. Det brenner i peis og i ovn og innetemperaturen er på vei opp. Etter litt kontorering skal det skal gjøres litt med bilene ute. Det skal bestilles noen deler, ikke minst til Hirohitos hevn(Toyota Prius), så den kan selges. I 14 tiden skal vi til vaksinekontoret i Sandvika for å bli bestukket, uten at jeg er helt sikker på hvilke vi må ha. Herpes Zoster, som EB skal ta, trenger vi ikke, men når både Bangladesh og Borneo skal besøkes er nesten alle vaksiner man trenger i Asia aktuelle, hadde vi vært innom Pakistan, hadde vi måtte ta alt. Japansk encefalitt må vi ha, så lurer jeg på Dengufeber. Vi tok en del før India turen i 2020 og vi tok en oppfølgingsdose i august 2020, som skulle gi oss livsvarig dekning(det var ikke store pågangen på vaksinekontoret da)Så vi har god dekkning allerede.

Trodde vaksinen til denguefeber ble tatt av markedet fordi den ikke hadde noe effekt?

Goood morgen fra ei skikkelig sliten Prius på vei til OSL og deretter bolagets "premium-produkt" til Vestlandet. Der møter jeg en kollega fra Midtøsten og det blir 8 møter med klienter i tre byer på tre dager.

Grise-effektiv i dag med matpakke-pakking, 2000 meter crawl, pælming av elektronikk på gjenbruksstasjonen, alle hagemøbler båret inn, handlet inn for Dragen som skal passe barna i fire dager (hun går ikke på supermarked) og jaggu jobbet litt også.

Ufattelig morsomt på Jordal i går, og nydelig og se Vålerenga vinne over noen bønder.

Du trenger den ikke før du angrer på at du ikke tok den…

God mandag fra Toronto. Fin tur over dammen i går med AC Premium Economy. Noen hakk over SK sitt produkt. Nå venter fire dager med møter.

Back