C C130 ScanFlyer Gold 21 Aug 2013 #1 Hei godtfolk. Vi skal på tur med jobben i september. Hvordan kan vi enklest legge inn EB-nr på de som har kort ? Gjelder SAS.
Hei godtfolk. Vi skal på tur med jobben i september. Hvordan kan vi enklest legge inn EB-nr på de som har kort ? Gjelder SAS.
Savipix ScanFlyer Rusty 21 Aug 2013 #2 Re: Legge inn EB-nr i gruppebillett ? Hur många är det totalt som skall ha in EB nummer?
C C130 ScanFlyer Gold 21 Aug 2013 #3 Re: Legge inn EB-nr i gruppebillett ? Savipix said: Hur många är det totalt som skall ha in EB nummer? Click to expand... 5 eller 6 tror jeg vi er.
Re: Legge inn EB-nr i gruppebillett ? Savipix said: Hur många är det totalt som skall ha in EB nummer? Click to expand... 5 eller 6 tror jeg vi er.
Savipix ScanFlyer Rusty 21 Aug 2013 #4 Re: Legge inn EB-nr i gruppebillett ? C130 said: 5 eller 6 tror jeg vi er. Click to expand... Skicka PM med: Bokningsnummer Namn EB nummer Så lägger jag in det åt er
Re: Legge inn EB-nr i gruppebillett ? C130 said: 5 eller 6 tror jeg vi er. Click to expand... Skicka PM med: Bokningsnummer Namn EB nummer Så lägger jag in det åt er
C C130 ScanFlyer Gold 21 Aug 2013 #5 Re: Legge inn EB-nr i gruppebillett ? Savipix said: Skicka PM med: Bokningsnummer Namn EB nummer Så lägger jag in det åt er Click to expand... Flott ! Kommer senere i dag eller i morgen
Re: Legge inn EB-nr i gruppebillett ? Savipix said: Skicka PM med: Bokningsnummer Namn EB nummer Så lägger jag in det åt er Click to expand... Flott ! Kommer senere i dag eller i morgen