• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ledig plass...

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
Noen som kan svare meg på om det er ledige seter på:

8. feb SK 4465 AES-OSL
9. feb KL 1140 OSL-AMS

Er nok å få vite om det er 1 ledig sete på kvar av desse flightane!

Svar gjerne i PM om det er best...

AES Aalesund Vigra NO [ENAL]
OSL Oslo Metro / Oslo Gardermoen NO = OSL TRF [ENGM]
TO 08 feb 2007

Carrier Flight From Depart To Arrive A/C St Availability

SK 4465 AES 21:20 OSL 22:15 738 0 C9 D9 J6 Y9 S9 B9 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9

OSL Oslo Metro / Oslo Gardermoen NO = OSL TRF [ENGM]
AMS Amsterdam-Schiphol NL [EHAM]
FR 09 feb 2007

Carrier Flight From Depart To Arrive A/C St Availability
--------- ------ ---- --------- ---- --------- ---- ---- -----------------------
KL 1140 OSL 06:40 AMS 08:45 737 0 J0 C0 Z0 X5 S5 B3 K3 L2

Det kommer an på hvor du vil sitte. Ledig bak hos KL, men fullt på Europe Select.

SK har ledig all over

Nå vere i Den Helder for innsjekk kl. 14:00 for helikopter til båten kl. 15:00 på fredag. Da var det for seint å reise fra Ålesund på morgonen...

Så det blir siste fly til Oslo på torsdags kvelden, ei natt på SAS hotellet til 2395,- kr (Det var dyrt?) for så å ta første KLM fly på fredag til AMS...

Originally posted by LN-REF

Så det blir siste fly til Oslo på torsdags kvelden, ei natt på SAS hotellet til 2395,- kr (Det var dyrt?) for så å ta første KLM fly på fredag til AMS...

Ikke akkurat economy-pris på det hotellet nei....;)

Sa til ho i Aberdeen som er Ships Travel Co-ordinatoren vår at det greitt å bu nert terminalen slik at man slepp buss/taxi seint på kvelden og tidleg på morgonen, så dermed fekk eg SAS hotellet...

Sa til ho i Aberdeen som er Ships Travel Co-ordinatoren vår at det greitt å bu nert terminalen slik at man slepp buss/taxi seint på kvelden og tidleg på morgonen, så dermed fekk eg SAS hotellet...
Ja praktisk å bo nært terminalen. Heldig som har en arbeidsgiver som aksepterer det...for mange hadde nok et hotell 5-6 min med taxi fra terminalen blitt en tusenlapp billigere...selv med fratrekk for taxiene ;)

170 hver vei for taxien... Kanskje bedre med bussen til "bare" 60 spenn.... Fra Rica/Quality tar det under 5 minutter å komme seg til terminalen.

OSL er den eneste flyplassene i verden (som jeg har opplevd) som ribber deg på denne måten...

Originally posted by Tommy777

170 hver vei for taxien... Kanskje bedre med bussen til "bare" 60 spenn.... Fra Rica/Quality tar det under 5 minutter å komme seg til terminalen.

OSL er den eneste flyplassene i verden (som jeg har opplevd) som ribber deg på denne måten...
Blir nesten billigere å ta seg leiebil fra Gardermoen og bort til hotellet...hehe

Har ikke hotellene rundt OSL gratis shuttle slik alle flyplasshoteller i USA har?

Originally posted by LCH

Har ikke hotellene rundt OSL gratis shuttle slik alle flyplasshoteller i USA har?

Nei, faktisk ikke. De har en felles shuttlebus som koster kaboom skjorta

Originally posted by Hurum

Blir nesten billigere å ta seg leiebil fra Gardermoen og bort til hotellet...hehe

Faktisk ikke kødd en gang. Med den Hertz rabatten vi har, går det faktisk nesten opp i opp i forhold til taxi om du klarer deg med en A bil..;)

Faktisk ikke kødd en gang. Med den Hertz rabatten vi har, går det faktisk nesten opp i opp i forhold til taxi om du klarer deg med en A bil..;)

Ja samme for min del....og hvem trenger større bil enn A...når man skal 5 min....

Ja praktisk å bo nært terminalen. Heldig som har en arbeidsgiver som aksepterer det...for mange hadde nok et hotell 5-6 min med taxi fra terminalen blitt en tusenlapp billigere...selv med fratrekk for taxiene ;)

Var vel kanskje litt det at egentlig skulle vi reise fredags morgen, men så fekk eg tlf i går kveld at eg måtte reise idag...

Om det bare er 5-6 min med taxi eller buss til dei andre hotellene så tar det lengre tid enn det pga at man må gjerne vente på buss eller finne taxi etc...

Var vel kanskje litt det at egentlig skulle vi reise fredags morgen, men så fekk eg tlf i går kveld at eg måtte reise idag...

Om det bare er 5-6 min med taxi eller buss til dei andre hotellene så tar det lengre tid enn det pga at man må gjerne vente på buss eller finne taxi etc...

Jo det går kanskje 1 minutt å finne en taxi....men tar jo 1 min å gå til resepsjonen på SAS Radisson også.....hehe

Noen som veit kva fly som skal fly SK 4465 idag?

Og KL 1140 i morgen, dvs samme som KL 1151 ikveld?

Back