• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ledig plass...

Får håpe den kommer i kveld. Kompisen min har fått plass. Skulle vært med KL 1147 som e rkansellert. Akkurat NU er det tett snødrev og 100 m sikt på AMS !!:(

Uff, skikkelig kjipt. Masse kanseleringer ved LHR i dag også. Så det er mange som sliter i dag. Ganske glad for at jeg er ferdig for dagen og har tre dager fri.....

S

Originally posted by SQ 777

...Skulle vært med KL 1147 som e rkansellert. Akkurat NU er det tett snødrev og 100 m sikt på AMS !!:(

Får håpe det blir så mange som skal med KL 1151 da, at dei setter inn en -900! :)

"Snødrev og 100 m sikt", høres bra ut for morgendagens helikopterflight fra Den Helder! :)

Hvem vet om de tblir -900. Det var satt opp, så vidt jeg vet, -300 på den kaqnsellerte og da blir det maaange i kveld. Tips til deg. Hold øye med schiphol.nl :exclamati

Lite tips, hvis det blir problemer for 1140 i morgen tidlig. Så kan du jo booke en billett hos sterling. Billigste er 940 alt inkl. Morgenflighten pleier ikke å være full og går en halv time etter 1140 (0710). For siden 1148 i kveld er kanselert (og den var stappfull) og hvis det skulle bli problemer i morgen tidlig, så kan det være like greit å bare kjøpe en Sterling billett. De har ingen avtale med KLM så de vil ikke kunne booke deg over. Men du har sikker en fleksibel billett på KLM som blir refundert.

KLM vil jo selvsagt i booke om hvis det skjærer seg, men det er jo ikke så mange direkte fly å booke til. Og da kan Sterling være redningen.

Hvis det blir problemer med 1140 i morgen tidlig, så kan det være den smarteste løsningen siden du må være nede i løpet av fomiddagen.

S

Og siden Sterling har en del fly på nightstop ved Osl (og noen ekstra nå på vinteren) så er oddsen stor får at de går i morgen.

Men jeg tror KLM vil gjøre mye for å få en maskin oppover i kveld /natt hvis det er mulig. Siden 1148 var stappfull, så er det mye pax som må flyttes på.

S

Virker som ting går mer normalt på AMS nå. :clap KL 1151 er satt på for avg. i rute fra gate D76 med 734 ( 739 er vel låst et annet sted i Europa :( )

Rommet her på SAS R. er heilt greit det, et såkalla Business Room. Og wlan fungere godt med min Nokia N80

Såg KLM crewet, så da e vel -400 klar i morgen tidleg...

Fløy forøvrig ut med en Sikorsky S-61N fra CHC Helicopters. Denne er fortsatt i fulle Schreiner farger.

Siden SAR helikopteret i Den Helder styrta for ei stund siden, blir S61 som vi fløy med brukt til dette formålet. Av den grunn kunne den kun ta 12 passasjer i tillegg til to piloter og vinsjmann

Back