Lange køer i sikkerhetskontrollen på OSL

Re: Lange køer i sikkerhetskontrollen på OSL

Du må reise med SAS på enten en economy extra eller business billett eller ha gullkort

..og man må reise til utlandet (med SK, KF eller WF). Innenriks må fremdeles gå i samme køen som andre. Dessverre er det ikke godt nok merket hva FastTrack er og jeg er redd (selv om det betyr kortere kø for meg) at mange SK-kunder ikke engang vet at de har muligheten til å komme foran her.

Litt bortgjemt informasjon om FastTrack finner du her: http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Fast-Track/

Bildene i animasjonen på FastTrack-siden er fra FastTrack i CPH, som er herlig SAS-branded! (om man liker slikt)

Hysj! Pandion er HEMMELIG:cool:

nix! Kun SK, WF, KF. Ikke code-share partnere

Hysj! Pandion er HEMMELIG:cool:
Ikke mer hemmelig enn at vekterene ved FastTrack har et lite oppslag hvor de minnes på "ALDRI NEKT NOEN MED DETTE KORTET ADGANG - UANSETT" eller noe i den duren, relativt klar tale ihvertfall (tror jeg har bilde på mobilen et sted).

EDIT: Spørsmål besvart av CK! :)

Last edited:

Du kommet i hvert fall ikke gjennom der med EBG på en BT flight.

Hva med andre selskaper? M&M gull på LH f.eks. eller C-billett på BA?

SAS-, Widerøe- og Blue1-flygninger til utlandet.
Åpningstider: Ukedager: 05.00-20.00, Lørdag og søndag: 06.00-20.00.

Nei. LH og BA kunne også tilby det, hvis de hadde vært villig til å betale for det.

Eller SAS kan slutte aa vaere rektale aa tilby passasjerer som reiser med sin code share partnere som de samarbeider med for all trafikk til Tyskland akkurat det samme som LH gjoer i Tyskland: Der er nemlig alle Star Gold velkommen i Fast Track

SAS kunne vært hakket mer "reale" på det ja - spesielt med tanke på at deres egne EBG nyter godt av andre star-selskapers godvilje hva fasttrack gjelder.

Men her er det jo LH som ikke vil være med på OSL ... SAS kan vel ikke klandres for dette da ..

Men her er det jo LH som ikke vil være med på OSL ... SAS kan vel ikke klandres for dette da ..

Saa du synes at SAS burde betale FRA/MUC for at EBG faar bruke fast tracken der?? Det slipper de nemlig, for det tar LH seg av i deres hjemmemarked

I USA faar til og med EBS bruke fast track over hele landet, SAS betaler ikke en krone. Dette handler om aa gi sine Star partnere samme service som SAS sine EBS og EBG mottar over hele verden uten at SAS betaler en krone for dette

På ARN har EBG, EBP, Y & C biljetter samt M&M HON tillgång till Fasttrack

I USA faar til og med EBS bruke fast track over hele landet, SAS betaler ikke en krone. Dette handler om aa gi sine Star partnere samme service som SAS sine EBS og EBG mottar over hele verden uten at SAS betaler en krone for dette

Mitt inntrykk fra "gamledager" var at man var mye mer verdsatt hos UA med EBS enn man var hos SAS med EBG

Er jo ikke alltid dette har noen hensikt - da jeg skulle til Thailand for 3 uker siden var det kortere kø i "normalkontrollen", så jeg gikk heller dit.

Ja, då har eg fått svar på det :) Tusen takk! Synd eg ikkje får anledning å bruke denne med det første, sidan eg reiser innanriks. Skulle vore laga for innanriks også.

Back