LN-AØR ScanFlyer Crusty 15 Aug 2009 #22 Re: Lang mat RH said: Her er 757 serveringen ble gitt på. Jeg har sladdet regnr, men noen greier nok å finner ut hvilket selskap dette er. Jeg lover en baguette til den som ser hvor flyet er. RH Click to expand... Kan du gi et hint... F.eks. verdensdel?
Re: Lang mat RH said: Her er 757 serveringen ble gitt på. Jeg har sladdet regnr, men noen greier nok å finner ut hvilket selskap dette er. Jeg lover en baguette til den som ser hvor flyet er. RH Click to expand... Kan du gi et hint... F.eks. verdensdel?
RH ScanFlyer Blue 15 Aug 2009 #23 Med så få holdepunkter i bildet så legger jeg til at vi er i Europa.
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 15 Aug 2009 #24 Neste viktige spørsmål i denne sammenhangen(etter stedet er avklart), er jo om det var en kjendis i sete 0A? (les: rockemusiker)
Neste viktige spørsmål i denne sammenhangen(etter stedet er avklart), er jo om det var en kjendis i sete 0A? (les: rockemusiker)
RH ScanFlyer Blue 15 Aug 2009 #25 Et meget relevant spørsmål, Hickok. Det ble natuligvis undersøkt, men dessverre. Fikk høre at han var opptatt med egen turne med innlånt Maidendekorert 757 fra samme selskap.
Et meget relevant spørsmål, Hickok. Det ble natuligvis undersøkt, men dessverre. Fikk høre at han var opptatt med egen turne med innlånt Maidendekorert 757 fra samme selskap.