Da er det å få de unge håpefulle ut av huset om en stund og sendt retning skolen. Pappa selv, har fri og skal stelle i heimen og unnagjøre en del store og så ærend.
G'morn fra Carl Berners, nok en ny dag på jobb står for tur og forløplig ser det ut til at det ikke blir noe roligere enn gårsdagens..hvertfall ikke på noen dager. Herlig tanke at det er helg imorgen i det minste!
Mornings fra bakerst i bussen. Hos Thea leverte som vanlig varene i går, men kanskje jeg skal prøve meg med en hvit dag i dag? Trenger ikke mange fingre for å telle de i det siste. Apropos hvit, her i hovedstaden har det også kommet noen cm i løpet av natten. Ha en fin dag
Idag er det mannskapsbytte på Las Palmas, så etter at SAS har flydd meg direkte fra Vigra til Kastrup i ettermiddag, blir det Vueling videre via Barcelona til LPA
Fra Las Palmas går seilasen videre til Angola, heimreise derifra i begynnelsen av Februar...
God morgen fra Oslo. Nettopp kommet hjem fra nattvakt. Gikk vel ca 15 liter spylevæske på strekke OSL-Oslo. Er vel ingen bombe at tåken sleiker bakken, jeg har jo fri til mandag.....
Da er det bare å pælme seg i seng og våkne opp utpå dagen, døgnet skal snus og du verden som jeg gleder meg til det.
God morgen herfra. Her er det jobbjulebord i kveld. Er ikke akkurat det jeg trengte nå, men man kan glede seg over at imorgen er da alle slike pliktkjør over for denne gang.
En riktig god morgen fra Beijing.
Første turen i det nye året ble til Kina. En god natt søvn om et par timer så bærer det tilbake igjen. Over Mongolia og Russland.
Ha en flott dag
Morn fra fjellet.
Planen var en tur i bakken før man ryddet seg ut og dro hjem ikveld, men når det blåser kuling alle veier ble vi litt usikker på om vi ville bevege oss ut i bakkene eller om vi skulle bare sitte inne og spise vafler og varme rundstykker
Etter en god og lang Nyttårs helg er det på'an igjen for mitt vedkommende.
Godt Nytt År fra min side til alle Forumister.
Dagen går med til planlegging av det første halvåret i 2013.
Vi har startet opp produksjonen av den første gass brønnen på Skarv feltet og snart kan vi begynne å betale ned på "byggelånet".
Neste brønn blir startet i neste uke , deretter kommer ytterligere oppstart på 2 oljeproduserende brønner.
Pr idag har vi ferdigstilt 10 av 17 brønner på feltet i fase 1. Brønn nummer 11 jobber vi med nå for ferdigstilling om ca en uke.
Etter hvert så vil "gryna" fosse inn i banken fra feltet. Godt for eierne og fedrelandet forøvrig.
Ha en fin dag alle.
God kveld.
Begynte å se på regnskapet for 01.11--dagen dato og det var ikke betryggende lesing. Altfor mye på alkohol og fest og morro. Og jeg som synes øl er godt da, kanskje litt for godt. Får begynne med Munkholm i stedet. :drink
Håper 2013 går bedre på den fronten. Jaja. Har nå ikke gjort mye i dag, fordi jeg misforsto når jeg skulle jobbe i dag og kom på jobb samtidig med 12-15 vakta, så på vaktlista at jeg var oppført 9-12, men var visst ingen krise da det ikke var mange som trengte hjelp i dag. La meg paddeflat, sånn er det med altfor mange helligdager. Ha en bedre kveld.