Re: landings and take off film sola
Vet ikke hvorfor det ble skjeft for jeg filmet ikke skjeft. Jeg liker at flyene er litt sammen presset jeg.
Ut fra dine kommentarer til konstruktiv kritikk kan jeg ikke lenger ta deg seriøst. Hvis du liker sammenpressede fly må du huske å være konsekvent og redigere bildene også, slik at ikke flyene blir for lange her på bildeforumet, og har du ikke filmet skjevt, må du levere inn utstyret til reparasjon, for da må det være noe alvorlig feil på det.
Ønsker deg lykke til videre med både filming og fotografering og ser frem til en mengde nye flytyper :up:
svgspotter: Helt seriøst, har du det morsomt med alle dine kommentarer om at du aldri gjør en feil, at du ikke har noe å lære ?
Husker jeg ikke helt feil påsto du for en stund siden at du kunne redigere, "shine" opp bilder som var så uskarpe at man knapt kunne se hvilke flymodell det var.
Den 26-12-2009 startet du tråden "Natt bilder fra Sola!"
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=56784
Her er noen av dine utsagn:
"Hvis du ser nøye etter så er det fly på hvert bilde!"
"Anngående dette bilde så er det en Cessna i luften men den er veldig vanskelig å se!"
".........Dette er nattefekter å jeg har ikke gjort noe med bildene. Hvorfor det kommer slikt lys hvet jeg ikke."
"Nei vel men siden du er ærlig så er jeg ærlig: Jeg synes bildene min er bra, bare uskarpe under redigeringen som jeg fortsatt jobber med!"
"Nyttig informasjon, men nattbildene var der for å gi stilige efekter! Selv er jeg ikke nygegynner etter som jeg har fotografert lenge!
ikke det at jeg er proff men selv en proff kan få dårlige bilder som min pappa som er
en berømt natur fotograf og har Nikon kamera til 500 000 kr som jeg ikke en gang kan bære!"
--------------------
Og til slutt forteller du at du er en erfaren fotograf. Samt at du holder på å jobbe med bildene. Det har gått 9 måneder og jeg har ennå ikke sett at du har fått redigert bildene som du skulle gjøre.
I den tråden og i denne er det mange som kommer med masse konstruktiv kritikk, som viser at du blir tatt seriøst.
Hvordan man skal gjøre det i fremtiden blir selvfølgelig opp til hvert medlem her på forumet.
Men som jeg nevnte i starten på denne posten, kan jeg ikke gjøre det lenger. Men kommer det poster fra deg om at du tar andre seriøst og forstår at vi ønsker hverandre alt godt her, vil jeg revurdere min mening.
Kan føye til at jeg har lært masse her "inne" nettopp p.g.a. konstruktive tilbakemeldinger.
Case Closed fra meg vedr. dette tema. Tar heller en quiz i fremtiden