Landings and take off film Sola

Re: landings and take off film sola

Syntes ikke at voksne mannfolk skal grave med sine spader hver gang noe er dårlig forklart eller gjort. I det minste når de vet at jeg er såpass ung. Det er noe de kan le av for seg selv å heller ta det opp med meg når jeg er fks 20 år, da kan vi sitte å snakke om den tid da*** NEsten som å snakke om hvor liten IQ man hadde når man var liten. Når mann gjør sånt med så ferske epler så blir det bare for dumt
Kan du ikke bare si "takk for konstruktiv tilbakemelding. Jeg skal prøve bedre neste gang," eller noe lignende. Må jo være lov å komme med kritikk selv om du er ung. Ifølge profilen din er du 14 år, og man må forvente at du forstår hva kontruktiv tilbakemelding er, og at du klarer å ta det innover deg. Jaja, tydligvis ikke noe vits å kommentere postene dine når du uansett bare blir sur og snurt...

Re: landings and take off film sola

Ja Stig Frode Olsen søk i vei på google. Han er forfatter også! :)

Det er flott du tar til deg ordene vi skriver, for det er av det man kan bli klokere og bedre... Og da jeg var like gammel som deg, så var jeg garantert ikke like god (men hadde jo heller ikke utstyr som kan sammenliknes med dagens...) som det du og mange av dine kamerater er - men jeg var nok mer sjenert til å måtte tørre å skrive på et evt. forum... Så ta lærdom av denne tråd, så utvikler du deg videre - og jeg ser jo fremgangen din fra du fikk kameraet ditt, og du her på rett spor - men konsentrer deg mer om det, enn alle bortforklaringene dine:-). Og for å avslutt mitt syn på saken, så kan jeg bare si at du higer etter komentarer når du poster noe, men du vil jo bare ha gode komentarer... Det må du venne deg av med hvis du skal bli ved å poste noe på forum.

Appr. din far, så har jeg litt kjennskap til han gjennom media tidligere - og kan bare istemme Martin, han er en særdeles dyktig naturfotograf... Og det er ikke noe som sier at også du kan bli det med fly en gang...

Hei å hå

H

Last edited:
Håper du lærer av det Harald sier her svgspotter! Meget velvalgte ord Oanes! Kunne ikke sagt det bedre selv.

Håper du lærer av det Harald sier her svgspotter! Meget velvalgte ord Oanes! Kunne ikke sagt det bedre selv.

Jeg Er absolutt enig. Veldig gode ordbruk her! :) Takk for tips OG; fra å med nå av så skal det bli skjerpings; men: :( :drunk: er ikke så mye på sola heller så jeg får ikke nokk erfaringer av ett par timers spotting! :( Men skal prøve igjen. End of that! :)

Last edited by a moderator:
Back