A aksi1 Newcomer 13 Nov 2012 #1 Hei, I helgen skal det være et LAN i Sola Flyklubb sine lokaler. Opplegget er gratis og det er bare å komme, de fleste skal vel spille flight sim osv..... Venligst si om du kommer. =) P.S det er rusfritt =)
Hei, I helgen skal det være et LAN i Sola Flyklubb sine lokaler. Opplegget er gratis og det er bare å komme, de fleste skal vel spille flight sim osv..... Venligst si om du kommer. =) P.S det er rusfritt =)
C Christianz ScanFlyer Blue 13 Nov 2012 #2 Ett tips kan jo være å poste dette på flightsim.no, der mange simmere holder til Med mindre du allerede har gjort det.
Ett tips kan jo være å poste dette på flightsim.no, der mange simmere holder til Med mindre du allerede har gjort det.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 13 Nov 2012 #4 "Hoppet" i stolen et nanosekund da jeg leste LAN (les: LAN Chile) og Stavanger. Gid det var så vel ^_^
"Hoppet" i stolen et nanosekund da jeg leste LAN (les: LAN Chile) og Stavanger. Gid det var så vel ^_^
petter380 Powder hound Medlem 14 Nov 2012 #5 sirpjalle said: "Hoppet" i stolen et nanosekund da jeg leste LAN (les: LAN Chile) og Stavanger. Gid det var så vel ^_^ Click to expand... Haha, me2
sirpjalle said: "Hoppet" i stolen et nanosekund da jeg leste LAN (les: LAN Chile) og Stavanger. Gid det var så vel ^_^ Click to expand... Haha, me2
kimbo Former CCA F-16 15 Nov 2012 #6 aksi1 said: Hei. Jeg har desverre ingen Flightsim.no bruker, eller får laget en. Click to expand... Last det opp på Simnor.no forumet i stede, du kan logge inn med Facebook.
aksi1 said: Hei. Jeg har desverre ingen Flightsim.no bruker, eller får laget en. Click to expand... Last det opp på Simnor.no forumet i stede, du kan logge inn med Facebook.