Lammer snøen OSL nå?

• Thread starter Thread starter GF1
  • Start date Start date
Re: Lammer snøen OSL nå?

he he... ihvertfall minste 747 jeg har sett, utenom i modeller da
Men ifølge teksten ved siden av bilde så er den 737`n en 747. :colgate:

Det er feil beskrivelse av bildet, men det spiller ingen rolle, og jo SAS fløy med 747 for mange år siden til New York.

Kan de ha åpnet OSL igjen? Har fulgt med på et fly fra Marracesh som hadde retning mot OSL, samtidig som det fra Malaga gikk til SVG. Men det førstnevnte fortsatte mot OSL og er nå vekk fra skjermen. Det står ikke landet på OSL sine sider bare -

Noen som vet noe mer? Og er Martin reist hjem igjen?

BF:cool2

Kan de ha åpnet OSL igjen? Har fulgt med på et fly fra Marracesh som hadde retning mot OSL, samtidig som det fra Malaga gikk til SVG. Men det førstnevnte fortsatte mot OSL og er nå vekk fra skjermen. Det står ikke landet på OSL sine sider bare -

Noen som vet noe mer? Og er Martin reist hjem igjen?

Martin er trygt hjemme igjen i sofaen.....

LN-KKY fra Antalya har passert GOT på vei til OSL. Kan den lande eller vil den snu? Time will show!

Ser ut som NOB er på vei inn til OSL nå, kan se ut som de har fått åpnet igjen 1 rullebane.

Og SK2308 LN-RCW følger etter NOB mot OSL ser jeg på radaren....
Får håpe de har fått åpnet igjen nå.

3 svar iløpet av ett minutt, 2 minutter etter jeg postet, det må bety at det er mange som sitter på hugget der ute i natt og følger forsinkelsene!

Og hvis noen av dere har en Brigg i glasset; Skål!! :cheers:

LN-NOB snur nå nordover igjen ca på høyde med Ski, og har en høyda på bare 4450ft, så da er det vel forsøk på innflyging retning 01 nå snart

Se på NAX1885 fra AYT, skal den ikke til OSL?

Ser den svinger nå, venter vel bare på å få lande..

Back