Lammer snøen OSL nå?

• Thread starter Thread starter GF1
  • Start date Start date
Re: Lammer snøen OSL nå?

De skal prøve å åpne en rullebane 21:30, ifølge VG Nett. Så da får vi se hva som skjer.

Aeroflot 211 svinger sørover .. denne gangen ser CPH ut til å være målet.

Ikke si det for høyt. NSB sliter alvorlig også - all lokaltrafikk Oslo-Lillestrøm har stanset og en del annet kluss. Ja, og vi som lo av "London som stoppet opp".

Ja, jeg slipper vel ikke unna jeg heller :o Toget "mitt" er 27 min forsinket fra Holmestrand. Ikke galt det når man ser at det er PAX på OSL som ikke kommer seg avgårde de neste 12 timene
:cry:

CNO4698 LPA-OSL går til SVG ..

7512 fra Geneve er fortsatt på nordgående ...

Da skal jeg vel være glad for at jeg tross alt kom meg avgårde til FRA (LH3133) selv om vi ble forsinket og jeg mistet UA933 til IAD. Sitter nå på Sheraton på FRA og har akurat intatt en deilig grillet tunfisk. UA945 til ORD i morgen tidlig og videre til MCO.

Lykke til med snømåkinga alle der hjemme.....

Grrrrrrrrrr.PUH.PUH

SK7152 div TRD !!!!! Den var vel litt uvanlig !!! men det kan være at TRD trenger et fly til å bruke i morgen.!

7152 er vel fotballflyet fra La Manga. Det var vel en og annen trønder ombord der som var godt fornøyd da!

Såvidt jeg kan se har Torp hatt besøk av følgende ekstragjester sålangt:
SK4525 fra MOL
BT0153 fra RIX
SK7302 fra AQJ
SK7354 fra SSH
SK7512 fra GVA (på vei ned nå)

noen som har web adressen til sør norge radaren? -finner den ikke..

Og jeg skal ut med SK244 i morgen... tenker vi tar en telefon før vi drar til Flesland.

-A

TVNorge Aktuelt: Jo Kobro sier at det kan bli aktuelt å prøve å åpne en rullebane 2330.

Spørsmål fra det blonde stykket nyhetsanker: I så fall, når regner dere med trafikken kan komme til å gå som normalt igjen?

:rolleyes:

Back