Lakeland FL

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Dersom jeg tilfeldigvis skulle ha et plutselig behov for å besøke byen Lakeland i Florida. Hvilken reiserute burde jeg valgt da? Vi snakker fra SVG.

Du kan også reise til Orlando Sanford med Icelandair men da må du først reise i feil retning.

Det er et bra forslag av Martin, men har et som kan være bedre: SVG-LHR-TPA med SK og BA. Reisetid på returen er 13t og 10 min med nesten 3t stopover på LHR

Fant også SVG-LHR-MCO med SK og CO (operert av Virgin)

men har et som kan være bedre: SVG-LHR-TPA med SK og BA. Reisetid på returen er 13t og 10 min med nesten 3t stopover på LHR

Jeg mener nå at gjennomgående med LH hele vegen høres mer fornuftig ut, enn SK, BA og terminalbytte på LHR..

Jeg mener nå at gjennomgående med LH hele vegen høres mer fornuftig ut, enn SK, BA og terminalbytte på LHR..

Joda, er ikke uenig i det, men når man har gjennomgående billett så er ikke bytte av selskap noe problem. Terminal derimot..... Derfor jeg skrev kan ;)

Det alternativet fant jeg som en mulighet på wideroe.no

Uansett om han velger FRA eller LHR, kan han lett velge unna 3+3 tullet til CO og komme seg raskere nedover. VS flyr også til Florida

Etter råd fra forumet her valgte vi det tydeligvis elskede/hatede CO nå for sommeren, det er jeg spesielt glad for på hjemturen så du slipper de timene på morgenkvisten i fek.s AMS

Hvis man ikke løper opp og ned i midtgangen som hobby gjøre det vel ikke noe at det bare er en :) Virket som den ekte fiffen klarter seg bra i Concorden før.

Jeg ser heller ikke problemet med singleisle, det er ihvertfall min minste og siste bekymring ved valg av selskap. Det som trekker opp med CO er som nevnt at på retur så slipper man og gå av flyet i LHR, FRA, AMS- whatever tidlig på morningen for så å måtte sette seg i ett nytt å fly 2 timer til.

Jeg vil nå mene at 3+3 er minst like bra som 3+4+3. Men det er jo noe med at kvalitet og kvantitet visstnok er synonymt :p

Det var vel ingen som klaget over at Concorde var single aisle, og jeg tviler på at mange velger bort upper deck på en 747 pga at det er single aisle. Dessuten, er UA sitt PS-produkt dårligere enn alternativet AA sine widebody på transcon, pga at de flyr single-aisle?
De som skriker høyest MOT å fly CO over dammen, er vel de som aldri har prøvd direkteruta til OSL.

Trådene i dette forumet blir usammenhengende og ulidelig lange når et enkelt spørsmål om beste rute fra SVG til Lakeland FL utarter til å bli en diskusjon om single aisle, widebody, upper deck og fiffen som reiste med Concorde. Hvorfor kan ikke Twin Otter få svar på det han spør om, og ferdig med det. Det hele begynner å utarte til å bli en skravleklubb for gamle kjerringer (av begge kjønn). :cry:

Back