Kveldsbilder fra OSL

Stilige bilder!
Må si jeg synes Norwegian sine 737'ere ser kjedelige ut uten noe på halene..
De kunne hatt hva som helst der... Skal de ha en helt, kan de ta kuen fra Melkesjokolade-pakkene!

Tusen takk for alle godordene!

Hyggelig at du sier det!

Når det gjelder "Bell 412SP i 2008" så tror jeg du sikter til min makker (Jonas R. Skaug), Som jeg driver Tl.net sammen med. Kan det stemme? :)
(Flott helikopterbilde forresten)
Du har nok rett. Det var selvfølgelig Jonas :)
Hils ham så mye

Bare for å klargjøre dette med eget forum:
Dersom noen ønsker endringer på forumet, det være seg et nytt underforum, andre farger, kinesisk oversettelse eller nye regler, så er det to steder slike forespørsler bør kommer:

Forum Feedback, for diskusjoner som man vil at alle skal kunne delta i. Et ønske om et nytt underforum bør komme her, og det er bare å starte en tråd.

Moderator's Lair for diskusjoner man vil at kun moderatorene skal se. Alle kan starte en tråd her, og den vil kun være synlig for trådstarter og moderatorene.

Bare for å klargjøre dette med eget forum:
Dersom noen ønsker endringer på forumet, det være seg et nytt underforum, andre farger, kinesisk oversettelse eller nye regler, så er det to steder slike forespørsler bør kommer:

Forum Feedback, for diskusjoner som man vil at alle skal kunne delta i. Et ønske om et nytt underforum bør komme her, og det er bare å starte en tråd.

Moderator's Lair for diskusjoner man vil at kun moderatorene skal se. Alle kan starte en tråd her, og den vil kun være synlig for trådstarter og moderatorene.

Bare nevner at jeg synes ikke det er noen som snakker om nytt forum eller noe sånt i denne tråden. Den handler om noen flotte kveldsbilder tatt på OSL! Det med spørsmål om nytt forum skjer i en nabotråd etter det jeg kan se...

Jeg hadde aldri trodd at disse bildene skulle få så mye oppmerksomhet!

Igjen, Tusen takk :) Hyggelig at bildene blir satt pris på!

Bare nevner at jeg synes ikke det er noen som snakker om nytt forum eller noe sånt i denne tråden. Den handler om noen flotte kveldsbilder tatt på OSL! Det med spørsmål om nytt forum skjer i en nabotråd etter det jeg kan se...

Ooops, bommet på tråden, ja.

Back